آیت الله سلیمانی در مراسم هفتمین روز درگذشت پدر شهیدان طوسی گفت: وی با تربیت فرزندانی همچون شهیدان طوسی ، اسوه صبر و تقوا و دینداری برای ماست.

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) مراسم هفتمین روز بزرگداشت پیرغلام و ابوشهدای مازندران، مرحوم محمدعلی قاسمی طوسی پدر شهیدان طوسی با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان استانی و کشوری و سرداران هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در نکا برگزار شد.

 

 مراسم بزرگداشت پدر شهیدان طوسی در نکا برگزار شد + عکس

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در این مراسم با بزرگداشت نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: پدر شهیدان طوسی با تربیت فرزندانی همچون سردار طوسی و ۲ برادر شهیدشان ، اسوه صبر و تقوا و دینداری برای ماست.

 

آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود : پدر شهیدان طوسی نه تنها به عنوان پدر شهیدان طوسی جایگاه ویژه ای در صبر و استقامت داشته و اسوه اخلاق بودند ، بلکه سبب آبروی شیعه در مازندران بود.

 

مراسم بزرگداشت پدر شهیدان طوسی در نکا برگزار شد + عکس

 

وی با اعلام اینکه ولایتمداری و در مسیر ائمه اطهار(ع) بودن، جزئی جدایی ناپذیر در این خانواده انقلابی و اسلامی است، یادآور شد: سردار شهید طوسی و دو برادر شهید و بزرگوارشان تربیت یافته مکتب اهل بیت(ع) بودند که چنین برای اسلام و انقلاب جان فشانی کرده و الگوی همه ما قرار گرفتند.

 

سلیمانی گفت: شهدای ما در مکتب اهلی بیت(ع) و دامان چنین خانواده هایی رشد و نمو کردند که پرچم دار حراست از ارزش ها و ارمان های اسلام و انقلاب شدند و در ادامه راه هم باید با اطاعت از رهبری، ولایتمداری و عمل به وصایای شهدا در خط شان ثابت قدم باشیم.

 

 

 

 

ایرنا