استاندار مازندران در مراسم بهره برداری از طرحهای عمرانی بندرامیرآیاد بهشهر گفت: صادرات تولیدات استان یکی از سیاست های جدی مازندران است که تلاش می کنیم با تسهیل شرایط مناسب و استفاده بیشتر از توان بخش خصوصی به آن دست پیدا کنیم .

مراسم بهره برداری از 10 طرح عمرانی در بندرامیرآباد بهشهر برگزار شد

 

به گزارش شرق پرس ربیع فلاح روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از ۱۰ طرح عمرانی و زیربنایی بندر امیرآباد بهشهر افزود : بازار کشورهای حاشیه دریای مازندران موقعیت بسیار مناسبی برای عرضه و فروش محصولات تولید شده استان بخصوص تولیدات باغی و کشاورزی است اما متاسفانه تاکنون از این ظرفیت بدرستی استفاده نشده است .

 

 

وی ادامه داد : صادرات تولیدات استان یکی از سیاست های جدی مازندران است که تلاش می کنیم با تسهیل شرایط مناسب و استفاده بیشتر از توان بخش خصوصی به آن دست پیدا کنیم .

 

ربیع فلاح در مراسم بهره برداری از طرحهای بندرآباد در شرق مازندران گفت : در حال حاضر صادرات برخی کالاها مانند سیمان در صدر فهرست صادرات از طریق بندر امیرآباد قرار دارد که به رغم مثبت بودن این شرایط باید بکوشیم محصولات کشاورزی و باغی استان را به صدر این فهرست برسانیم .

 

وی افزود : توجه به بندر امیرآباد به دلیل نقش موثر آن در رشد شرق مازندران نیست بلکه ظرفیت بسیار فراوان این منطقه اقتصادی می تواند موجب جهش اقتصادی همه مناطق مازندران و حتی استان های همجوار شود .

 

او ادامه داد : یکی از نیازهای بسیار جدی این بندر برخورداری از راه دسترسی مناسب و ایمن است که برای رسیدن به این هدف باید تکمیل و بهره برداری سریع تر از جاده در حال احداث رستمکلا به بندرامیرآباد در دستور کار قرار بگیرد .

 

استاندار مازندران بیان کرد : یکی از دلایل تاخیر در تکمیل این جاده در دست ساخت ، ناتوانی پیمانکار طرح است که می توان با تغییر و خلع ید این پیمانکار از توان مجموعه های دیگر استفاده کرد .

 

به گزارش ایرنا وی در پایان  افزود : پیمانکاران باتجربه فراوانی در مازندران فعالیت می کنند که می توانند در موعد مقرر و زمان تعیین شده این طرح را به مرحله بهره برداری برسانند .