احمد مظفری گفت: پیکر مطهر جان باختگان مازندرانی حادثه منا ساعت 8 و 30 دقیقه صبح فردا (دوشنبه) از میدان شهدای تا میدان ساعت ساری با حضور مسئولان و مردم تشییع می‌شود.

مراسم تشییع جانباختگان مازندرانی فاجعه منا صبح دوشنبه در ساری برگزار می شود

 

 

به گزارش شرق پرس سخنگوی شورای اطلاع‌رسانی مازندران از تشییع پیکر ۱۸ تن از قربانیان مازندرانی حادثه منا فردا در ساری خبر داد.

 

احمد مظفری ساعاتی پیش در گفت‌وگو با تسنیم در ساری، اظهار داشت: پیکر مطهر جان باختگان مازندرانی حادثه منا ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح فردا  از میدان شهدای تا میدان ساعت ساری با حضور مسئولان و مردم تشییع می‌شود.

 

وی افزود: پس از تشییع اجساد، پیکر ۵ نفر به شهرستان نور، یک تن به آمل، یک تن به بابلسر، ۴ تن به بابل و ۷ نفر نیز به قائم‌شهر تحویل داده می شوند.

 

مظفری بیان کرد: امروز ساعت ۱۵:۳۰ امروز نیز مراسم ختمی از طرف نماینده ولی فقیه در استان، استانداری مازندران و شورای هماهنگی سازمان تبلیغات در مسجد جامع ساری برگزار می‌شود.

 

سخنگوی شورای اطلاع‌رسانی مازندران تصریح کرد: تا لحظاتی دیگر نیز مراسم  ادای احترام  به  اجساد و جان ‌باختگان منا با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و جمعی از مسئولان در فرودگاه ساری برگزار می‌شود.

 

۴۸ مازندرانی در حادثه روز عید قربان امسال صحرای عرفات جان باختند.