سردار باقرزاده با بیان اینکه مراسم استقبال و تشییع شهدا از غرب مازندران آغاز و به سمت شرق مازندران ادامه خواهد داشت اظهار داشت: 30 شهید از 175 شهید غواص عملیات کربلای4 در مازندران تشییع خواهند شد.

مراسم تشییع شهدای غواص در مازندران برگزار می شودبه گزارش شرق پرس سردار محمد باقرزاده ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی ساخت پارک موزه دفاع مقدس با اشاره به اینکه ۳۰ شهید والا مقام غواص در مازندران تشییع می شوند، گفت: گلستان، خوزستان، اصفهان و کرمان از دیگر استانهایی هستند که شهدای غواص در آن تشییع می شوند.

وی با بیان اینکه ۱۳ شهید غواص گلستان پس از تشییع در مازندران به این استان بدرقه می شوند، اظهار داشت: شهدای خط شکن و غواص از غرب استان وارد مازندران و در شهرهای استان تشییع می شوند، همچنین آیین شب وداع با این شهدا نیز در مرکز برگزار می شود.

سردار باقرزاده با دعوت از مردم ولایتمدار استان برای شرکت در آیین تشییع شهدای غواص استان بیان داشت: باید در هر شهر میدانی به نام شهدای غواص و خط شکن نامگذاری شود.

فرمانده کمیته جستجوى مفقودین ستاد کل نیروهاى مسلح با اشاره به رشد مناسب پارک موزه دفاع مقدس مازندران، خواستار تسریع در تکمیل این پارک شد و گفت: مسئولان برای تکمیل این طرح حمایت داشته باشند.

به گزارش مهر ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران در ساری ادامه دارد.