مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، پنج شنبه شب در آئین با تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و بزرگداشت قیام 15 خرداد در نکا گفت: امام (ره) متعلق به همه ملت ایران است و همه وظیفه داریم که آرمان ها و اندیشه های امام راحل را پاس بداریم.

امام خمینی(ره) حقیقت جاودانه تاریخ

 

 

به گزارش شرق پرس مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد با حضور اقشار مختلف مردم و و عاشقان امام خمینی (ره) در مسجد امام خمینی (ره) مایکروویو نکا، پنج شنبه شب با شکوه خاصی برگزار شد.

 

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، پنج شنبه شب در آئین با تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد گفت: امام (ره) متعلق به همه ملت ایران است و همه وظیفه داریم که آرمان ها و اندیشه های امام راحل را پاس بداریم.

 

حجت الاسلام ناصر شکریان با بیان اینکه امام راحل با احیای دوباره دین، اسلام را دوباره به جهانیان معرفی کرد، افزود: امام خمینی احیا کننده حیات دینی و معنوی انسان در عصر معاصر بود که با قیام خود موجب تعالی بشریت شد.

 

وی ادامه داد : ایستادگی در مقابل زورگویان و استکبارستیزی از ویژگی های مهم امام راحل است و اکنون نیز مقام معظم رهبری، با همین خصوصیات در برابر استکبار ایستاده است تا ملت ایران با وحدت و یک صدایی بر کفر چیره شوند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه با اشاره به اینکه احیای دین توسط امام راحل دارای هزینه هایی نیز بوده است، افزود: قیام ۱۵ خرداد، ۱۷ شهریور، جنگ ۸ ساله از هزینه های احیای دین بوده است که با رهبری امام راحل به سرانجام رسید.

 

حجت الاسلام شکریان ادامه داد: امام راحل به ایران، عظمت و بزرگی بخشید و ایرانی که در زمان شاهنشاهی در گوشه نشینی و انزوا بود اکنون در اوج بالندگی است و در جوامع بین المللی دارای جایگاه بلندی است که باید قدردان امام راحل و اندیشه های بلند ایشان باشیم.

 

وی گفت: اکنون بعد از رحلت امام راحل، وظیفه ما اطاعت پذیری محض از ولایت فقیه در جامعه باشیم و بدانیم در شرایط کنونی بازخوانی اندیشه امام راحل و اطاعت پذیری از رهبری، ضرورتی انکار ناپذیر برای جوانان نسل جوان است.

 

این گزارش حاکیست در این آئین با نوحه خوانی و مرثیه خوانی شرکت کنندگان سالگرد عروج امام خمینی(ره) را گرامی داشتند./ایرنا