با حضور نوجوانان حسینی مراسم سوگواری احلی من العسل همزمان با هفتم محرم در امامزاده قاسم (ع) گلوگاه برگزار شد و در این مراسم نوجوانان به سینه زنی و سوگواری پرداختند.

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس فضای پر از معنویت امامزاده قاسم (ع) گلوگاه در ظهر هفتم محرم الحرام ۱۴۳۷ هجری قمری   نوجوانانی را به خود می دید که با لباس سیاه بر تن و زنجیر های کوچک بر دوش در این محل دور هم گرد آمده بودند و همراه با شور نوجوانی شور حسینی را نیز تجربه می کردند.

 

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه گفت: اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه برنامه های مختلفی را در ایام محرم برگزار می کند.

 

 

مهدی نعمت اللهی با بیان اهمیت حضور نوجوانان و جوانان در مراسم های سوگواری ابا عبدالله الحسین افزود: مراسم سوگواری احلی من العسل امروز در دبیرستان شهید باهنر گلوگاه با جضور سوگواران نوجوان و جوان حسینی برگزار شد .

 

 

وی ادامه داد: این مراسم با اجرای برنامه های سینه زنی و روضه خوانی همراه بود.

 

 

نعمت اللهی در خصوص تجمع سوگواران نوجوان حسینی در امامزاده قاسم (ع) گلوگاه عنوان کرد: این مراسم با حضور نوجوانان حسینی در این امامزاده برگزار شد و نوجوانان به سینه زنی و سوگواری پرداختند.

 

 

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه گلوگاه در خاتمه خاطر نشان ساخت: آشنایی جوانان و نوجوانان با عمق واقعه کربلا و آگاهی بیشتر نسبت به زندگی و منش امام حسین (ع) از نکاتی است که دراین مراسمات حائز اهمیت است.

 

 

وی در خاتمه افزود : روز گذشته همایش رهروان زینبی ویژه بانوان در مسجد ولی عصر (عج) شهرستان گلوگاه برگزار شد.

 

روایت تصویری این مراسم را در ادامه ملاحظه می فرمائید:

 

ahli-mengalo1234

 

 

ahli-mengalo1dfd

 

ahli-mengalo1dfg

 

ahli-mengalo1dfd4

  ahli-mengalo1sdfs34

عکس و خبر: سکینه نوری تیرتاشی