حجت الاسلام فعّالی ضمن دعوت از همه اقشار مختلف برای حضور در مراسم وداع با شهدا غواص, از برگزاری این مراسم در روز 18 مرداد در شهرستان گلوگاه خبر داد.

مراسم وداع با شهدای غواص 18 مرداد در گلوگاه برگزار می شود

 



به گزارش شرق پرس، مراسم وداع شهدای غواص روز یکشنبه ۱۸ مردادماه ۹۴ درشهرستان  گلوگاه برگزار می‌شود.
 
 
 


حجت الاسلام حسینعلی فعّالی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه اظهار داشت : ستاد تشییع شهدای غواص در شهرستان گلوگاه  تشکیل شد.
 
 
 
 
وی افزود : با توجه به اینکه تشییع پیکر شهدا از رامسرآغاز می‌شود, آیین وداع با شهدا,  ۱۸مرداد در شهرستان گلوگاه انجام می‌شود.
 
 
 
مسئول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی شهرستان گلوگاه ، با بیان اینکه مردم باید با حضور پررنگ خود, زیباترین وداع را به نمایش بگذارند, افزود : مردم ولایتمدار شهرستان گلوگاه در  طول سالها به ویژه بعد از دفاع مقدس با ابعاد بیشتری از نقش و مقام شامخ شهید آشنا شدند.
 
 
 
عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه تصریح کرد : در ۸ سال جنگ و دفاع مقدس, رزمندگان  اسلام درلشکر  ۲۵ کربلا و شهدای غواص خط شکن کربلای ۴ و ۵ اثر بخشی مهمی در پیروزی داشتند.
 
 
 
حجت الاسلام فعّالی بیان داشت : برخی از پیکرهای مطهر این شهدا هیچ جراحتی نداشته و نشان می داد که آنان زنده به گور شده که نشان دهنده عمق کینه ای بود که دشمن  بعثی از رزمندگان ما داشت.
 
 
 
فعالی گفت: مردم ما با اشتیاق از کبوتران خونین بال استقبال می‌کنند و با استقبال و تجدید پیمان با شهدا, قدرشناس جانفشانی‌های رزمندگان هستند.
 
 
 
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه خاطر نشان کرد: مردم باید از این فضای عطرآگین که پیکر شهدا در شهرستان‌ها تشییع می‌شود استفاده کنند و برای تکریم این شهدا در مراسم‌ها حضور یابند.
 
 
عضو ستاد استقبال و تشییع پیکر شهداء غواص اظهار داشت :  به نظر بنده این حضور، وداع با شهدا نیست بلکه تجدید میثاق با شهدا است.
 
 
وی گفت : آرمان  شهدا همان اطاعت از خداوند و ولایت  فقیه، دفاع  از نظام و کشور و در مسیر شهادت بودن است تا این انقلاب به دست  صاحب امرش برسد.
 
 
 
حجت الاسلام فعّالی با بیان اینکه حضور پیکر شهدا یک بار دیگر ولایت مداری، غیرت دینی, ایستادگی و مقاومت را به  ما می آموزد, افزود: حضور همه  مردم  به ویژه جوانان در این مراسم‌ها ضروری است تا آنها نیز با این رزمندگان غیور از نزدیک میثاق ببندند و راه امام و شهدا را ادامه دهند.