دکتر ربیع فلاح گفت: مراسم کلنگ زنی زائرسرای مازندران در مشهد مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران در روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

emam-reza51

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران, ربیع فلاح تاکید کرد : امیدوارم مردم شریف و هیاتهای مذهبی برای ساخت و احداث این زائرسرا مشارکت نمایند.

 

 

 

وی به حضور ۲۲۵ هیات مذهبی مازندران در دهه آخر صفر در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت :عشق و ارادت و محبت مردم علوی مازندران به اهل بیت بی نظیر است و همه باید تلاش کنیم تا زمینه حضور گسترده تر مردم را در مناسبتها و ایام الله فراهم کنیم.

 

استاندار مازندران به بازدید خود از ایستگاههای صلواتی دائر شده از سوی شهرداریهای مازندران در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت :استقبال مردم از این ایستگاههای صلواتی بسیار خوب بود و انشاالله در سال آینده با برنامه ریزی بهتر شاهد حضور فعالتر شهرداریها و هیاتهای مذهبی در این بخش خواهیم بود.

 

استاندار مازندران از حماسه حضور باشکوه مردم مازندران در اربعین حسینی در کربلا و نجف و دهه آخر صفر در مشهد مقدس تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری نمود پیوند و مودت مردم عزیز و اهل بیت (ع ) و ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) روزبروز مستحکم تر شود و سیره و سبک زندگی ائمه اطهار در زندگی ما جاری و ساری شود.