تونی اولیویرا گفت: آنها به ما کلک زدند و نباید او به تبریز می‌آمد بلکه باید به اصفهان می‌رفت و در جشن قهرمانی سپاهان شرکت می‌کرد.

terakhtor41

 

 

شرق پرس: هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال در حالی امروز به پایان می‌رسید که در چارچوب این رقابت‌ها تیم نفت تهران و تراکتورسازی با نتیجه ۳ بر ۳به کار خود پایان دادند.

 

 
تونی اولیویرا در صحبت‌های خود اظهار داشت: هواداران امروز تیم تراکتور را خوب هدایت کردند اما بازی جنجال شد.

 

ما یک گل زودهنگام خوردیم اما توانستیم نتیجه را جبران کنیم و بازی را به تساوی بکشانیم.

 

نیمه دوم اتفاقی افتاد که خودتان شاهد بودید. وقتی گل سوم را زدیم توانستیم جایگاه خودمان را پیدا کنیم و از ضدحملات استفاده کنیم.

 

در آن لحظه اتفاقات کلیدی باز هم رقم خورد و راه‌های خروجی کوتاه شد و نفت از آن بحران خارج شد و بازی با نتیجه تساوی تمام شد.

 

 
وی در مورد داوری امروز اظهار داشت: اگر یادتان باشد  این داور بازی با سپاهان با ما چه کرد همه می‌دانند در آن دیدار چه اتفاقی رخ داد بازی سپاهان با تراکتورسازی آن کسی که تیم سپاهان را از پایین به بالا آورد فغانی بود او آنها را از پایین به بالا آورد و نتیجه لیگ را عوض کرد و فقط این اتفاق امروز تکرار نشد.

 

 
سرمربی تیم تراکتورسازی در ادامه خاطرنشان کرد: شما می‌دانید چه اتفاقی افتاده است همچنین شبی بازی سپاهان و تراکتورسازی را اشتباه به سود سپاهان گرفت مردم ناراحت هستند نه به خاطر امروز به خاطر اتفاقاتی که در اصفهان رخ داد.

 

 
وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: آنها به ما کلک زدند و نباید او به تبریز می‌آمد بلکه باید به اصفهان می‌رفت و در جشن قهرمانی سپاهان شرکت می‌کرد.