مرغداران مازندرانی با اشاره به اینکه هر کیلو مرغ برای مرغدار، 4 هزار و 800 تومان هزینه دارد، تصریح کرد: قیمت مرغ شب گذشته به 3هزار و 500 تومان رسید، یعنی هزار و 300 تومان زیرقیمت تمام‌شده از مرغدار خریداری می‌شود.

tajamo.ostandari-maz

 

به گزارش شرق پرس حدود ۳۰۰ نفر از مرغداران استان مازندران در اعتراض به سیاست‌های نرخ‌گذاری مرغ توسط مسئولان مربوطه در مقابل استانداری این استان تجمع کردند.

 

 

 

 از ساعت ۱۰ صبح امروز حدود ۳۰۰ مرغدار در مقابل استانداری مازندران تجمع کردند؛ یکی از مرغداران در گفت‌وگو با فارس گفت: وقتی تولید مرغ در مازندران زیاد است، چرا شرکت پشتیبانی نسبت به خرید مرغ‌های صادرات اقدام نمی‌کند اما زمانی که قیمت مرغ افزایش می‌یابد، این محصول ورود پیدا می‌کند، درحالی که جوجه را با هر قیمتی که می‌خواهند به مرغدار می‌فروشند.

 

مهدی جعفریان با بیان اینکه وقتی قیمت مرغ افزایش می‌باید، دولت برای کنترل قیمت ورود پیدا می‌کند و برای مرغدار قیمت تعیین می‌کند، افزود: اما اکنون که قیمت مرغ کاهش یافته، کسی به داد ما نمی‌رسد.

 

این مرغدار با اشاره به اینکه هر کیلو مرغ برای مرغدار، ۴ هزار و ۸۰۰ تومان هزینه دارد، تصریح کرد: قیمت مرغ شب گذشته به ۳هزار و ۵۰۰ تومان رسید، یعنی هزار و ۳۰۰ تومان زیرقیمت تمام‌شده از مرغدار خریداری می‌شود.

 

وی با بیان اینکه عموم مرغداران بر این عقیده‌اند که دولت به نفع خود در این زمینه اقدام می‌کند، گفت: همان‌گونه که در ایام پایان سال مرغ‌ را برای ذخیره‌سازی کیلویی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری کردند و بعد به قیمت ۶ هزار و ۵۰۰ تومان به مردم فروختند.

 

به گزارش فارس، چند تن از نمایندگان مرغداران برای گفت‌وگو با مسئولان استان، به درون ساختمان استانداری فراخوانده شدند.