دکتر نجفی درباره ساخت مرکز دیالیز در این شهرستان گفت: ۲۵ بیمار دیالیزی در گلوگاه داریم که با احداث این ساختمان بیماران دیالیزی می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

 

 
 

همزمان با اولین روز از هفته دولت ساختمان دیالیز بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه کلنگ زنی شد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گلوگاه در حاشیه این مراسم گفت: به امید خدا و با همراهی خیرین این ساختمان در بازه زمانی ۶ ماهه تحویل داده می شود و کل هزینه این ساختمان تنها برای ساخت قسمت دیالیز که در طبقه همکف قرار دارد ۴۰۰ میلیون تومان است.

 

دکتر نجفی افزود: در این ساختمان ۵ دستگاه دیالیز که از سوی دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته شده راه اندازی می شود .

 

وی اظهار داشت : این ساختمان در فضایی با مساحت ۲۳۰ متر ساخته می شود که هزینه ساخت آن به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان تماما از سوی خیرین سلامت پرداخت می شود.

 

دکتر نجفی تصریح کرد: ۲۵ بیمار دیالیزی در گلوگاه داریم که با احداث ساختمان دیالیز بیماران دیالیزی می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

وی به همکاری خیرین در حوزه سلامت اشاره و عنوان کرد:افرادی که تمایل دارند برای کار خیردر عرصه سلامت همکاری کنند می توانند پای کار بیایند و به ما در این زمینه یاری رسانند.

 

در خاتمه این مراسم دکتر بابا محمودی مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در امور خیرین سلامت ابراز داشت: ۶ هزار خیر صاحب خیر در حوزه سلامت فعالیت می کنند.

 

وی افزود: با توجه به اینکه اولویت اول دولت سلامت است از همه خیرین و فعالان در این حوزه می خواهیم برای کمک به بخش سلامت با دولت همراهی کنند که اگر مردم پای کار بیایند دولت نیز در این بخش با آنان همراه می شود.

 

kolang-galoga-dializ2

 

galogah-bimares17

 

galogah-bimares1

 

galogah-bimares

kolang-galoga-dializ1