رییس کمیته کشتی خلیل شهر گفت: رقابت ها کشتی جام رمضان روزهای 25 و 26 تیرماه در سالن ورزشی کوثر خلیل شهر برگزار می شود و انتظار می رود همانند سال های گذشته شاهد برگزاری رقابت هایی با کیفیت فنی بالا باشیم .

مسابقات کشتی جام رمضان در خلیل شهر برگزار می شود

 

 

به گزارش شرق پرس رییس کمیته کشتی خلیل شهر گفت : دهمین دوره رقابت های کشتی جام رمضان این شهر یادواره مرحوم احسان نصیری خلیلی با حضور تیم های برتر استان های مازندران و گلستان برگزار می شود .

 

تقی محمدپور  در گفت و گو با  ایرنا اظهار کرد : این رقابت ها روزهای ۲۵ و ۲۶ تیرماه در سالن ورزشی کوثر خلیل شهر برگزار می شود و انتظار می رود همانند سال های گذشته شاهد برگزاری رقابت هایی با کیفیت فنی بالا باشیم .

 

وی بیان کرد : المپیک بابل ، گیل خواران جویبار ، طلایه داران قائمشهر ، میاندرود ، نوکنده و تیمی متشکل از کشتی گیران منتخب بهشهر و خلیل شهر در همه رده های سنی با هم رقابت می کنند .

 

رییس کمیته کشتی خلیل شهر همچنین به نایب قهرمانی تیم کشتی این شهر در رقابت های جام رمضان میاندرود اشاره کرد و گفت : تیم کشتی خلیل شهر در این رقابت ها که در رده های سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد ، بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد .

 

در این رقابت ها که با حضور تیم های سورک ، خلیل شهر ، دلاوران ساری ، نوکنده و نکا برگزار شد ، تیم سورک با ۱۱۹ امتیاز قهرمان شد و عنوان نایب قهرمانی با ۹۹ امتیاز به تیم خلیل شهر رسید .