چاه آب شرب روستاهای ریحان آباد و تیرتاش در غرب شهرستان گلوگاه تجهیز و به بهره برداری رسید تا مشکل آب آشامیدنی مردم دو روستا در شرق مازندران برطرف گردد.

chah-ab58

 

 

به گزارش شرق پرس و به نقل از روابط عمومی فرمانداری گلوگاه در آستانه ماه مبارک رمضان چاه آب شرب روستاهای ریحان آباد و تیرتاش در غرب این شهرستان به بهره برداری رسید.

 

 

در مراسم بهره برداری و تجهیز آب شرب این دو روستا مهندس طوسی فرماندار گلوگاه، عبد اللهی مدیر کل  محترم آب و فاضلاب روستایی و  عبدی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستانهای  گلوگاه  و بهشهر حضور داشتند.

 

 

manbe-ab-chai54

 

لازم به ذکر است با تجهیز چاه آب شرب روستای ریحان آباد از توابع بخش کلباد گلوگاه مشکل کمبود آب شرب این روستا با جمعیت ۳۶۰ خانوار مرتفع گردید.

 

 

همچنین در بهره برداری از دیگر طرح این شهرستان  چاه آب شرب روستای تیرتاش نیز تجهیز و راه اندازی شد که با اجرای آن مشکل کمبود آب شرب این روستا با جمعیت ۷۵۵ خانوار رفع گردید.

 

 

اضافه می شود این پروژه از سال ۱۳۹۰ با اعتبار بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان برای مجتمع غرب شهرستان گلوگاه شامل روستاهای تیر تاش، ریحان اباد،قلعه پایان و سنگیابسر در نظر گرفته شده بود که در این مرحله دو طرح با اعتبار بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان برای روستاهای تیرتاش و ریحان اباد اجرایی شد.