نماینده های شهرستانهای شرقی مازندران گفت : پیمانکار فعلی ساخت جاده دسترسی رستمکلا به بندر امیرآباد صلاحیت فنی لازم برای احداث این جاده بسیار مهم و محوری را ندارد و لازم است از فرد جدید و پیمانکار باتجربه دیگری برای این کار استفاده کرد .

مقیمی: پیمانکار فعلی جاده بندرامیرآباد صلاحیت ندارد

 

 

به گزارش شرق پرس نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از آنچه که بی توجهی مدیران استانی نسبت به انتخاب پیمانکار مناسب برای ساخت جاده دسترسی رستمکلا به بندر امیرآباد نامید ، انتقاد کرد .

 

 

احمدعلی مقیمی روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از ۱۰ طرح عمرانی و زیربنایی بندر امیرآباد بهشهر گفت : پیمانکار فعلی صلاحیت فنی لازم برای احداث این جاده بسیار مهم و محوری را ندارد و لازم است از فرد جدید و پیمانکار باتجربه دیگری برای این کار استفاده کرد .

 

وی افزود : این جاده بخشی از کریدور بسیار حیاتی شمال – جنوب است که تسریع در تکمیل و بهره برداری از آن با توجه به نقش موثر در انتقال و ترانزیت انواع کالا از ضرورت بالایی برخوردار است .

 

این نماینده مجلس به روند توسعه زمین های بندر امیرآباد اشاره کرد و گفت : بر اساس برنامه اعلام شده قرار است یکهزار هکتار زمین به محدوده بندر افزوده شود که لازم است خرید هر چه سریعتر این زمبن ها در دستور کار قرار گیرد .

 

وی افزود : در صورت تعلل در اجرای این طرح ، افزایش قیمت زمین ها و بالا رفتن مبالغ پیشنهادی مالکان برای واگذاری زمین ها دور از تصور نیست .

 

مقیمی همچنین گفت : در حال حاضر صادرات انواع کالا از طریق این بندر از تنوع زیادی برخوردار نیست که استفاده بیشتر از توان بخش خصوصی ، یکی از راه های حل این مشکل است.

ایرنا