ربیع فلاح در جمع کارگران مازندرانی با بیان اینکه 800 واحد تولیدی در مازندران پروانه بهره‌برداری گرفتند، افزود: ممکن است برخی از واحدهای تولیدی در استان هم تعطیل شده باشند و این موضوع در همه جا وجود دارد...

ربیع فلاح استاندار مازندران: موضوع تعطیل شدن واحدهای تولیدی در همه جا وجود دارد

 

به گزارش شرق پرس ربیع فلاح جلودار در مراسم تجلیل از کارگران اظهار کرد: شرایط سختی در سال‌های اخیر در حوزه کاری داشتیم که در سایه تعامل و همکاری با تشکل‌های کارگری امروز تا حدودی این مشکلات حل و فصل شده است.

 

وی با اعلام اینکه با وجود همه تلاش‌ها نیازهای جامعه کارگری متفاوت است، افزود: در حد مقدورات اقداماتی مناسبی برای کاهش مشکلات کارگران در جامعه انجام شده است.

 

استاندار مازندران با اعلام اینکه در حوزه آموزش باید توجه جدی در استان انجام شود، افزود: ایجاد دبیرخانه دائمیHSE از اقدامات برجسته در استان بود.

 

وی با بیان اینکه مازندران بعد از استان تهران جایگاه دوم در ساخت و ساز را به خود اختصاص داد، اظهار کرد: این جایگاه برازنده استان است.

 

ربیع فلاح اضافه کرد: مدیران در حوزه رسیدگی به مسائل کارگران باید پای کار باشند و ما تلاش کردیم که منافع کارگران در استان تامین شود.

 

وی ادامه داد: شعار دادن خیلی راحت است، در این دولت تلاش شد، شعار ما منبعث از عملکرد و کارهای ما منبعث از شعار باشد.

 

استاندار مازندران یادآور شد: با وجود مشکلات مالی المپیاد کارگری در استان برگزار شد و سال ۹۵ توانستیم ۸۰۰ مصوبه در ستاد تسهیل استان داشتیم.

 

وی با بیان اینکه ۸۰۰ واحد تولیدی در استان مازندران پروانه بهره‌برداری گرفتند، افزود: ممکن است برخی از واحدهای تولیدی در استان هم تعطیل شده باشند و این موضوع در همه جا وجود دارد ولی ما تلاش کردیم که مشکلات حل شود.

 

 

 

 

 

فارس