قطعی و سرعت پایین اینترنت بیش از یک هفته است که موجب ناراحتی مردم ساری شده است و این در صورتی است که طی این مدت پاسخ های مناسبی از مخابرات مازندران شنیده نشد.

نارضایتی کاربران مرکز استان از قطعی اینترنت / مخابرات: مشکلات اینترنت رفع شد

 

 

به گزارش شرق پرس از اواسط هفته گذشته بسیاری از کاربران اینترنت به‎ویژه در شهرستان ساری با مشکل قطعی اینترنت مواجه شده و این مسئله سبب دغدغه خاطر کاربران به ویژه اصحاب رسانه شده است.

 

 

متاسفانه با تماس‌های مکرر با مخابرات استان پاسخ درستی دریافت نشد و هنوز حل مشکل اینترنت بلاتکلیف است.

 

 

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران اول هفته در گفت‌وگو با ایسنا گفته بود: به سبب عدم تناسب پهنای باند با نیاز متقاضیان قطعی اینترنت برخی از کاربران به سبب افزایش پهنای باند است.

 

 

وی افزود: تا روز دوشنبه مشکل قطعی اینترنت حل خواهد شد.

 

 

به گزارش ایسنا، امروز چهارشنبه ۲۹ مهرماه است ولی هنوز از حل مشکل اینترنت خبری نیست و تماس‌های پی درپی که با مخابرات انجام شد سرانجام مسئول اداره فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات مخابرات مازندران در این باره توضیحاتی داد.

 

 

سید مجتبی سیف‌الله پور گفت: در حال حاضر شبکه نرمال است و اگر کاربران با مشکلات موردی مواجه شدند با شماره ۲۰۲۰ به صورت شبانه‌روزی و شماره ۳۲۳۶۹۸۱۱ تا ساعات اداری می‌توانند تماس حاصل کنند.

 

 

وی ادامه داد: از آنجایی که سیستم نرم‌افزاری سی.آر.ام دچار اختلالات گزارش‌دهی و خدمات‌دهی بوده و شرکت طرف قرارداد هم با ارتقای سیستم موافقت نکرده بود بر آن شدیم از این سیستم مهاجرت کنیم و به سیستم جدید روی آوریم.

 

 

مسئول اداره فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات مخابرات مازندران تصریح کرد: این سیستم مشتری‌مدار است به صورت خودکار و هوشمند خدمات نوینی به کاربران می‌دهد و اگر منطقه‌ای ازدحام کاربر داشته باشد اجازه فروش نمی‌دهد.

 

 

وی افزود: سرویس اینترنت، سرویس کتاب الکترونیک گیم و… از خدمات جدید این سیستم است.

 

 

سیف‌الله پور اظهار کرد: در این جابجایی سیستم که کارکنان فنی بکارگیری شدند و در حال حاضر مشکلات اینترنت رفع شد و تا پایان ساعات اداری امروز موارد جزئی هم رفع خواهد شد.