ماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از برپایی مکرر همایش ها و سمینار های مختلف و بی نتیجه گفت: 37 سال همایش برگزار شد و خروجی مثبتی حاصل نشد و آن‌طور باید در کار سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جواب می‌داد پاسخ نداده است.

آیت الله طبرسی :خروجی مثبتی از 37 سال برگزاری همایش و سمینار حاصل نشد

 

 

به گزارش شرق پرس آیت‌الله طبرسی در همایش اقتصاد‌ مقاومتی،گفت: امیدواریم هم‌گرایی و اجماع بتواند استان را از حالت فشل بیرون آورده و استانی فعال، حاضر در صحنه‌ها و عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی و اقدام و عمل داشته باشیم.

 

وی افزود: استان باید از حالت رکود خارج شود و یک استان نمونه برای اقتصاد و عمل باشد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ایمان به این همایش‌ها و سمینارها ندارم، ادامه داد: ۳۷ سال همایش برگزار شد و خروجی مثبتی حاصل نشد و آن‌طور باید در کار سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جواب می‌داد پاسخ نداده است.

 

طبرسی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم با پیام امثال مقام معظم رهبری شعاردرمانی، گفتاردرمانی و بنردرمانی کنیم، برگزاری همایش فایده‌ای ندارد.

 

وی بیان کرد: دشمن خوب جایی را برای از پا درآوردن ما انگشت گذاشت چون ملتی که استقلال سیاسی و فرهنگی می‌خواهد آغازش از استقلال اقتصادی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اقتصاد‌مقاومتی یعنی ما روی پای خودمان بایستیم و وقتی خوراک و پوشاک را از هر کشوری بگیرند مجبور می‌شود وابسته شود و تن به ذلت دهد.

 

طبرسی ادامه داد: آیا وابستگی اقتصادی ذلت و گردن‌کجی نمی‌آورد؟ اگر نگذارند ما فعالیت‌های اقتصادی داشته باشیم چه می‌شود؟ قومی که نتواند خوراک و پوشاک خود را تهیه کند بی‌فایده است.

 

وی با بیان اینکه عده‌ای از مسئولان اهل درد و درک هستند و دنبال این هستند مشکلات را رفع کنند و برخی درد را می‌فهمند اما دنبال درک آن نیستند، گفت: ملتی می‌تواند روی پای خود بایستد که اهل درد و درک باشد و بداند که باید چه‌کار کند.

 

به گزارش فارس, نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: مقام معظم رهبری در شناسایی مشکلات و ترفندهای دشمنان منحصر به فرد است و به‌خوبی توطئه دشمنان را می‌داند.