نماینده مجلس با اشاره به فیش حقوقی 80 میلیونی یکی از مدیران بیمه گفت: به مجلس دهم پیشنهاد می‌شود که به جای اینکه تمام وقت خود را صرف بودجه عمومی و عمرانی کشور کند، بخشی از وقت خود را نیز صرف منابع بانک و بیمه و شرکت های دولتی کند

 

شرق پرس: عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه باید قوانین مربوط به بانک و بیمه و شرکت های دولتی را اصلاح اساسی کرد گفت: اختیارات نامحدود مدیران بانک و بیمه باعث شده است که آن ها بیش از اینکه رافع مشکلات مردم باشند، بر زخم آنها نمک بپاشند.

 

ایرج ندیمی درگفت‌وگویی اظهار کرد: برای رفع و جلوگیری از این مشکلات که باعث بهت مردم شده است باید انجام اصلاحات در پیوست‌های بودجه‌ای را مورد نظر قرار دهیم.

 

وی افزود: مجلس درخصوص بودجه کارکنان کشوری و لشگری احکام را در قانون مدیریت خدمات کشوری پیش بینی کرده است اما در  حوزه قانون بانک و بیمه و شرکت‌های دولتی که بخش زیادی از بودجه را نیز تشکیل می‌دهند؛ قوانین به نحوی تعریف شده‌اند که از لحاظ رسیدگی و آزادی عمل، نمایندگان نظارتی بر آنها ندارند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: به مجلس دهم پیشنهاد می‌شود که به جای اینکه تمام وقت خود را صرف بودجه عمومی و عمرانی کشور کند، بخشی از وقت خود را نیز صرف منابع بانک و بیمه و شرکت های دولتی کند./تسنیم