پسر 6 ساله ای که قربانی آزار و اذیت شده بود با یک نقاشی پرده از این راز برداشت و باعث دستگیری این مرد شد

نقاشی پسربچه خردسال راز آزار و اذیتش را فاش کرد

 

شرق پرس:  آبان سال ۹۳ مرد جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران با طرح شکایتی گفت: دیروز وقتی از مسافرت به خانه بازگشتم متوجه ناراحتی همسرم شدم. وقتی درباره علت ناراحتی پرسیدم، به من گفت که پسر شش ساله‌مان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. با پسرم صحبت کردیم، اما او نتوانست بگوید که چه کسی او را آزار داده است. پسرمان فقط به مهد کودک می‌رود و احتمال می‌دهم در آنجا مورد آزار قرار گرفته است.

 

پس از این شکایت، ماموران تحقیقات در این باره را آغاز کردند، اما پسربچه که دچار وحشت و اضطراب شده بود، نتوانست مرد آزارگر را معرفی کند. ماموران در ادامه متوجه شدند پسر خردسال نقاش خوبی است به همین خاطر با کمک پدر و مادرش با او صحبت کرده و خواستند تا مرد آزارگر را نقاشی کند.

پسر شش ساله مشغول نقاشی شد و با تمام شدن کارش، ماموران با مردی روبه‌رو شدند که در حال آشپزی است. ماموران راهی مهد کودک شده و دریافتند آشپزی در آنجا مشغول به کار است . او با دستور قضایی بازداشت و پسر بچه پس از روبه‌رو شدن با او دچار وحشت شد.

در ادامه پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به ریاست قاضی حسین اصغرزاده پای میز محاکمه قرار گرفت.

پدر این کودک به قاضی گفت: ماهانه مبلغ بالایی را به این مهد کودک می‌دادم تا فرزندم راحت باشد، اما او در آنجا مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

مرد آشپز هم منکر اتهام خود شد و گفت: این کودک اشتباه می‌کند و من او را مورد آزار قرار نداده‌ام.

 

پس از دفاعیات متهم، قضات دادگاه او را به صد ضربه شلاق، شش ماه حبس و ممنوعیت کار در مراکز آموزشی و کودکان محکوم کردند. همچنین پرونده مدیر مدرسه بر اساس ماده پنجم قانون حمایت از کودکان، به خاطر اعلام نکردن گزارش این کودک‌ آزاری به دادسرا ارسال شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
جام جم