نمایشگاه مطبوعات در حالی امروز افتتاح شده که علیرغم پیگیری‌ها هیچ گونه اطلاع رسانی درباره مراسم افتتاحیه از سوی دست اندرکاران نمایشگاه صورت نگرفته است.

matboaat54

 

 

 

شرق پرس: بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با شعار «نقد منصفانه؛ پاسخ مسئولانه» آغاز به کار کرد.

 

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از این در نشست خبری از حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و ۵۶۷ غرفه در نمایشگاه امسال خبر داده بود که بیشترین متراژ به غرفه مطبوعاتی ها با هزار و ۴۲۰ متر اختصاص دارد و بیشترین غرفه در بخش سیاسی- اقتصادی با ۷۹ غرفه است.

 

در بخش دین و اندیشه نمایشگاه مطبوعات ۲۷ شرکت کننده، در بخش فرهنگی ۵۷، در بخش سیاسی و اقتصادی ۷۸، در بخش آموزشی ۷۱، در بخش عمومی و خانواده ۴۴، در بخش کودک و نوجوان ۷، در بخش موسسات مطبوعاتی ۲۲ و در بخش نشریات استانی منطقه‌ای و محلی ۳۳ شرکت کننده حضور خواهند داشت.

 

رسانه های منطقه‌ای و محلی، نشریات دانشجویی وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد، روابط عمومی دستگاه ها و ادارات کل ارشاد استان های کشور نیز همچون دوره های گذشته در این نمایشگاه حضور دارند.

 

همچنین غرفه های رسانه و مقاومت، دفاع مقدس، چهره ها و تجربه ها، موزه مطبوعات، نمایشگاه عکس توافق هسته ای و کارگاه کاریکاتور در نمایشگاه مطبوعات برپا می شود.

 

نمایشگاه مطبوعات در حالی امروز افتتاح شده که علیرغم پیگیری‌ها هیچ گونه اطلاع رسانی درباره مراسم افتتاحیه از سوی دست اندرکاران نمایشگاه صورت نگرفته است.

 

همچنین امسال برخی رسانه ها نظیر خبرگزاری های فارس، تسنیم، نسیم و روزنامه کیهان از حضور در نمایشگاه انصراف داده اند.

 

این موضوع در نشست خبری معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از دید خبرنگاران دور نماند؛ انتظامی در پاسخ به سوالی درباره تحریم نمایشگاه توسط برخی رسانه ها گفته بود که دوره تحریم گذشته است.

 

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در مصلای امام خمینی (ره) برپا شده است.

 

 

 

 

خبرگزاری صداوسیما