نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه آیا رد پای متهمان بزرگ اقتصادی هم در این پرونده وجود دارد؟ گفت: رد پای سلطان شکر در پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید وجود داشته و درباره افراد دیگر هم بعداً صحبت خواهم کرد.

ارم شرق پرس

 

 

 

شرق پرس: امیر خجسته نماینده مردم همدان و رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در توضیح آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی و همچنین شکایات متعددی که از این بنیاد از سراسر کشور به دست ما رسید، تذکراتی را به مسئولان بنیاد شهید دادیم.
 
 
 
وی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه آیا رد پای متهمان بزرگ اقتصادی هم در این پرونده وجود دارد؟ گفت: رد پای سلطان شکر در پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید وجود داشته و درباره افراد دیگر هم بعداً صحبت خواهم کرد.
 
 
رئیس هیأت تحقیق و تفحص از بنیاد شهید با بیان اینکه هر لحظه امکان فساد وجود دارد اما دستگا‌ه‌های نظارتی باید به صورت قوی ورود کنند، گفت: اگر دستگاه‌ها آلوده شوند فاتحه کار خوانده شده، ما در بنیاد شهید سیستم‌های حراستی و نظارتی‌مان اصلاً کار نکردند، ما گله‌مند هستیم و در گزارش هم آورده‌ایم، یا بی‌حال بودند یا اتفاق دیگری افتاده است، آنان باید کاملاً مراقبت می‌کردند، این مراقبت و نظارت متأسفانه نبوده است.
 
 
خجسته در پایان خاطرنشان کرد: ما اطلاعاتی از این دستگاه‌ها خواستیم اما متأسفانه نداشتند که این نشان دهنده ضعف نظارت آنها است، در همین‌جا باز هم می‌گویم اگر عده‌ای بخواهند از قرائت گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران ممانعت کنند، به نظر می‌رسد دیگر هیچ‌وقت نباید کلاً تحقیق و تفحصی در مجلس مطرح شود.