یک کشتی جنگی عربستان سعودی توسط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در ساحل یمن و در بندر المخا در استان تعز منهدم شد.

 

 

شرق پرس: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن کشتی جنگی متجاوزان سعودی را با یک فروند موشک هدایت شوند با دقت بسیار بالا هدف قرار دادند.

 

این نیروها مناطق راس النجد و الکساره در بخش المسراخ استان تعز را پاکسازی کرده و با پیشروی مزدوران سعودی به سمت منطقه الشریجه مقابله کردند. در این عملیات، ۲۰ نفر از مزدوران سعودی کشته و زخمی شدند.

 

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با تلاش مزدوران سودی برای پیشروی به سمت پادگان العمری نیز مقابله کردند و بیش از ۲۰ نفر از آنها را کشته و ۷۰ نفر دیگر را زخمی کردند.

 

این نیروها همچنین چند موضع در ناحیه بذی ناعم  در استان البیضاء را پاکسازی و مقر فرماندهی صله، پادگان بن یالین و تجمع نیروهای سعودی در موضع جبل همدان در منطقه نجران را گلوله باران کردند.

 

یک منبع محلی در استان تعز نیز از کشته شدن دهها نفر از مزدوران سعودی در نبردهای جاری در منطقه باب المندب از جمله عزالدین محمد احمد الصبیحی و امجد الشدادی و فواد الشدادی از سرکردگان این مزدوران خبر داد.

 

به گزارش العالم پنج نفر از مزدوران سعودی نیز در جریان درگیریهای داخلی در پادگان الحمه در شهر مارب به دلایل مالی کشته و شش نفر دیگر زخمی شدند. –