شمشیربند با اشاره به بازدیدی که از روند کارخانه زباله‌سوز ساری داشت جزئیاتی از بودجه اختصاص یافته و زمان بهره برداری از این کارخانه را اعلام کرد...

نیروگاه زباله سوز ساری چه زمانی به بهره برداری می رسد؟

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) علیجان شمشیربند در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین وضعیت کارخانه زباله‌سوز مرکز استان اظهار کرد: طرح احداث کارخانه زباله‌سوز ساری به صورت جدی در برنامه کاری این نهاد قرار داشته و به هیچ وجه از برنامه کاری شورا خارج نمی‌شود.

 

وی تصریح کرد: شورای و شهرداری همه تلاش خویش را برای دریافت اعتبارات این کارخانه در دستور کار دارد و از  طریق فرمانداری و استانداری و حتی وزارتخانه برای تامین منابع مالی کارخانه سوز اقدام می‌کند.

 

رئیس شورای شهری ساری با اعلام اینکه برای خرید، تجهیز و تکمیل ساختمان جلساتی با معاونت عمرانی و دیگر مسؤولان استانی برگزار می‌کنیم، افزود: جلسات مشترک همکاری برای رسیدگی به وضعیت این کارخانه برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به بازدیدی که از روند کارخانه زباله‌سوز ساری داشت، افزود: با حضور معاون عمرانی شهرداری ساری بازدید از روند احداث پروژه داشتیم و دغدغه‌های اعضای شورا و شهرداری در قبال تکمیل به موقع این پروژه را منتقل می‌کنم.

 

شمشیربند یادآور شد: مجریان طرح قول دادند که نسبت به اتمام به موقع این پروژه اقدام کنند و در روزهای اخیر هم با هماهنگی انجام شده مقدار بودجه در اختیار پیمانکار طرح قرار گرفت.

 

وی میزان اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این طرح را ۱۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: بنده و مدیران مجموعه استانی به دنبال تکمیل این پروژه هستیم و در صورت تامین به موقع اعتبارات پروژه کارخانه زباله‌سوز ساری تا پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.