رئیس پلیس فتا غرب استان تهران ادامه داد: متاسفانه در بازی کلش اف کلنز نیز مثل دیگر بازی های اندرویدی امکان به سرقت رفتن اطلاعات شخصی کاربران وجود دارد. چراکه افراد سود جو می‌توانند با هک این بازی موجب به سرقت رفتن اطلاعات شخصی افراد شوند.

هشدار پلیس فتا به کاربران بازی کلش اف کلنز

 

 

شرق پرس: رئیس پلیس فتای غرب استان تهران درباره خطرها و پیامد‌های بازی اندرویدی «کلش اف کلنز» هشدار داد.
 
 
 
 سرهنگ اصغر باقریان در این‌باره گفت: این روزها نام یک بازی مخصوص تلفن های همراه هوشمند به نام clash of clans «کلش اف کلنز» به شدت در میان نسل جوان و نوجوانان کشور بر سر زبان ها افتاده است.
 
 
وی افزود: «کلش اف کلنز» در حالی به یکی از پرطرفدار‌ترین بازی‌های رایانه‌ای در میان جوانان و خانواده‌های ایرانی تبدیل شده که علاوه بر داشتن آسیب های مخرب در حوزه روانشناسی یک بازی اعتیاد آور و مخرب شناخته شده است. این بازی یکی از پر فروش‌ترین بازی‌ها و جذاب‌ترین بازی‌های دنیا است.
 
 
رئیس پلیس فتا غرب استان تهران ادامه داد: متاسفانه در این بازی نیز مثل دیگر بازی های اندرویدی امکان به سرقت رفتن اطلاعات شخصی کاربران وجود دارد. چراکه افراد سود جو می‌توانند با هک این بازی موجب به سرقت رفتن اطلاعات شخصی افراد شوند.
 
 
به گزارش ایسنا وی گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر اکثر نوجوانان و کودکان از طرفداران پر و پاقرص این بازی محسوب می‌شوند از این رو والدین از کنار این بازی مخرب نباید به سادگی عبور کنند و به نحو مقتضی بر استفاده کودکان خود نظارت داشته باشند.