زن جوان با شکایت از دالتون ورامین گفت: او در خانه اش با تهدید چاقو مرا آزار داد و از من فیلم گرفت و تهدیدم کرد و آخرین بار نیز مرا ربود و به مدت دو هفته در دخمه شیطانی اش زندانی کرد.

همخوابی اجباری 15 روزه زن جوان با دالتون ورامین + عکس

 

زن جوان به پلیس آگاهی ورامین رفت و از یک مجرم سابقه دار به که ابراهیم نام داشت و معروف به دالتون بود شکایت کرد.

وی گفت: از سه ماه قبل ابراهیم که خلافکار و در محله گل تپه ورامین به دالتون معروف است برایم مزاحمت ایجاد می کرد. او چندین بار با تهدید چاقو مرا از مقابل خانه مان ربود و به خانه اش برد و به شدت کتک زد. او قصد داشت مرا آزار بدهد که مقاومت کردم .

وی در اظهاراتش گفت: او حتی یکبار از روی دیوار به خانه ام وارد شد و با تهدید اسلحه مرا سوار موتورش کرد و با خود برد. او در خانه اش با تهدید چاقو مرا آزار داد و از من فیلم گرفت و تهدیدم کرد اگر شکایت کنم فیلم را پخش می کند و آبرویم را می برد تا اینکه آخرین بار مرا ربود و به مدت دو هفته در دخمه شیطانی اش زندانی کرد.
این زن همچنین شاهدی را معرفی کرد که زن جوان را دیده بود که هراسان از دست ابراهیم می گریخت.
با شکایت زن جوان مرد ۳۵ساله که ۷ سابقه کیفری در پرونده اش دارد بازداشت شد.
وی صبح سه شنبه ۹ شهریور ماه در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. ولی در این جلسه شاکی حاضر نشد.
ابراهیم در دفاع از خودش گفت: من به زن جوان علاقمند بودم و می خواستم با او ازدواج کنم به همین خاطر او را به مدت دو هفته در خانه ام نگه داشتم. ولی من او را آزار ندادم و کتک نزدم . بعد از اینکه فهمیدم او قبلا ازدواج کرده و فرزند دارد او را رها کردم تا به خانه اش برگردد.
این مرد سپس ادعای تازه ای مطرح کرد و گفت: خانواده من و خانواده این زن از ۱۰سال قبل با هم اختلاف دارند و حالا این زن به همین خاطر از من شکایت کرده است.
به  گزارش رکنا در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.