نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی با اشاره اختلاف نظرهایی که در استان به‌خاطر مکان‌ مناسب برای ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی وجود دارد گفت: نه‌تنها تمام مازندران را برای تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری صنعتی مناسب می‌دانیم، بلکه تمام گیلان و گلستان هم از این قابلیت برخوردار است.

hadi-hoseyni54

 

 

به گزارش شرق پرس سیدهادی حسینی در گفت‌وگو با  فارس در شهرستان ساری با اشاره به اختلاف نظرهایی که در استان به‌خاطر مکان‌ مناسب برای ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی وجود دارد، اظهار کرد: نباید بر روی نقطه خاص از مازندران تأکید کرد، یعنی اگر تصمیم جمعی گرفته شود، امکان تبدیل تمام حوزه دریای مازندران به منطقه آزاد اقتصادی وجود دارد.

 

 

وی افزود: نه‌تنها تمام مازندران را برای تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری صنعتی مناسب می‌دانیم، بلکه تمام گیلان و گلستان هم از این قابلیت برخوردار است.

 

 

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در وهله نخست در آستانه سفر رئیس‌جمهوری، تمام مسئولان استانی باید متحد باشند و با یک صدای واحد مطالبات مردم مازندران را اعلام کنند.

 

 

حسینی درباره مهم‌ترین معضلات استان که باید به‌طور جدی مطرح و پیگیری شود، تصریح کرد: مواردی از قبیل راه، آب آشامیدنی و کشاورزی، زه‌کشی اراضی و بازرگانی خارجی باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

 

وی با اشاره به خطرات زیست‌محیطی زباله‌ها و فاضلاب که سلامت جامعه و همچنین صنعت گردشگری مازندران را تهدید می‌کند، بیان کرد: معضل زباله و فاضلاب بسیار جدی است که حل آن نیازمند عزم راسخ است.

 

 

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر توجه به اشتغال جوانان، گفت: مهم‌ترین مسئله جوانان در حال حاضر اشتغال است، اگر این موضوع حل شود، مسائل مهمی همچون ازدواج و مسکن هم رفع می‌شود.