حسین زادگان فرماندار ساری در تشریح اخبار مربوط به ابطال انتخابات شورای شهر ساری گفت: فعلا شورای عالی نظارت پیشنهاد ابطال انتخابات شورای شهر ساری را بررسی کرد و در صورت تائید اطلاع رسانی خواهد شد...

هیات اجرایی برای تائید انتخابات شورای شهر ساری متقاعد نشد

 

به گزارش شرق پرس مجید حسین‌زادگان شب گذشته در گفت‌وگو با شبکه تبرستان درباره ابطال انتخابات شورای شهر ساری گفت: پس از برگزاری انتخابات با شکایاتی درباره تخلفات انتخاباتی و خرید و فروش رای مواجه شدیم. هیئت اجرایی با توجه به شکایتهای ارسالی تشکیل جلسه داد و اعلام کرد برخی از شکایت‌ها مربوط به تشابه اسمی و بسیاری دیگر مربوط به دخالت برخی از سازمان ها و خرید و فروش رای بوده است.

 

فرماندار ساری با اعلام عدم تائید انتخابات شورای شهر توسط هیات نظارت تشریح کرد: پس از بررسی به عمل آمده اسناد و مدارک مربوط به خرید و فروش رای, نهایتاً هیأت اجرایی متقاعد نشد که انتخابات شورای شهر ساری را در غالب شرح وظایف خویش تایید کند و پیشنهاد ابطال را به هیأت نظارت انتخابات اعلام کرده است.

 

 حسین زادگان تاکید کرد : مردم استحضار داشته باشند این یک مرحله از رسیدگی است و شورای عالی نظارت این پیشنهاد ابطال را بررسی کرده و در صورت تایید به منزله ابطال انتخابات است و نتیجه به مردم اعلام خواهد شد.