سجادی فرماندار بهشهر در جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان گفت: هیچ عذر و بهانه‎ای از مدیران بابت کم‎کاری‎ها در ستاد خدمات سفر پذیرفتنی نیست

جلسه ستاد سفر نوروزی در فرمانداری بهشهر

 

 

 

به گزارش شرق پرس سیدخالق سجادی فرماندار بهشهر با بیان اینکه هیچ عذر و بهانه‎ای از مدیران بابت کم‎کاری‎ها در ستاد خدمات سفر پذیرفتنی نیست، گفت: همه مدیران به‎ویژه دستگاه‎های خدمات‎رسان باید پای کار بوده و برای رسیدگی به حوادث احتمالی آمادگی کامل داشته باشند.

 

 

نماینده دادگستری بهشهر با بیان اینکه دادستان این شهرستان دستور پلمب طرح دریای مروارید را داده است، گفت: عرصه طرح مذکور مربوط به منابع طبیعی است، لذا اگر مشکل آن حل شود، نسبت به رفع پلمب آن اقدام می‌کنیم.

 

 

وی اظهار کرد: ستاد پیشگیری از وقوع جرم نیز در کنار نیروی انتظامی فعال است.

 

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه لیست کشیک ادارات را به دبیرخانه ستاد تسهیلات تقدیم کردیم، افزود: از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه کشیک اصناف آماده هستند.

 

 

رئیس اصناف بهشهر گفت: کشیک‎های نوروزی واحدهای اصناف به‎ویژه نانوایی‎ها آماده خدمت‌‏رسانی هستند.

 

 

رئیس اداره محیط زیست بهشهر، گفت: محل‌هایی را در میانکاله برای طبیعت‌گردی مشخص کرده و با تشکل‌های مردم‌نهاد نیز نشست‎هایی داشتیم، همچنین شرکت‌های صیادی ملزم به پاک‌سازی مناطقی از میانکاله شدند که در آن محدوده فعالیت می‌کنند.

 

 

فرمانده نیروی انتظامی بهشهر نیز در این جلسه گفت: برای پرداخت خسارت ناشی از حوادث رانندگی در ایام نوروز مشکل داریم که شرکت‌های بیمه‎ای باید همکاری کنند.

 

 

مدیر اداره آموزش و پرورش بهشهر، اظهار کرد: برای اسکان نوروزی، ۲۰ مدرسه با ظرفیت ۱۵۰ کلاس آماده خدمات‎رسانی به مسافران فرهنگی هستند.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر، گفت: برگزاری جنگ شادی در پارک ملت، عباس‌آباد و پارک ۲۲ بهمن، همچنین نوروزخوانی نیز از فردا ۲۶ اسفند تا ۲۹ اسفندماه توسط گروه هنری و نمایشی سایه در مجتمع فرهنگی این شهرستان آغاز می‎شود.

 

 

مسعود فلاح بیان کرد: گروه نوروزخوانی در رستم‌کلا، خلیل‌شهر، زاغمرز و بهشهر به اجرای برنامه می‎پردازند.

 

 

وی ادامه داد: نمایشگاه توانمندی‌های بانوان، اهدای بسته‌های فرهنگی همچنین نمایشگاه کتاب در عباس‌آباد برگزار می‌شود.

 

 

سرپرست دفتر نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهشهر نیز با اشاره به دیدنی‌های بهشهر، گفت: فراهم آوردن زیرساخت‎ها نیاز به هزینه و همراهی بین‎دستگاهی دارد.

 

 

بخشدار مرکزی بهشهر نیز با اشاره به آمادگی برای اسکان مسافران در مدارس شبانه‎روزی این بخش، گفت: دهستان‎های شهدا و عشرستاق بهشهر آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند.

 

 

حسین نجفی اظهار کرد: با توجه به احداث پاسگاه جدید در مرکز بخش، از لحاظ امنیتی هیچ نگرانی نداریم.

 

 

فرمانده پلیس راه بهشهر نیز بیان کرد: تمامی پرسنل راهور به‎صورت کشیک ۲۴ ساعته برای کنترل ترافیک و رسیدگی به تصادفات احتمالی آمده پاسخ‎گویی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

 

 

 

 

 

 

فارس