احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری ساری با اشاره به اینکه ما مجری انتخابات هستیم، ادامه داد: هیچ مسئول دولتی حق دخالت در انتخابات ندارد، همه کاندیداها محترم هستند و قابلیت‌هایی دارند اما امکانات دولتی نباید در اختیار این افراد قرار گیرد.

hoseinzadegan15

 

 

 

به گزارش شرق پرس احمد حسین‌زادگان  در جلسه شورای اداری مرکز استان مازندران،اظهار کرد: شورای اداری، یک شورای زینتی نیست و در این شورا باید مصوباتی برای توسعه مرکز استان گرفته شود.

 

 

وی با بیان اینکه کارگروه‌های تخصصی‌تر باید در کارگروه شهرستان تشکیل شود،افزود: دستگاه‌ها ملزم به اجرای مصوبات هستند و این مسئله در ارزیابی سالانه موثر است.

 

 

فرماندار ساری با اشاره به اینکه غیر از روسای ادارات، فقط معاونان می‌توانند در جلسه شورای اداری و کارگروه‌ها حضور یابند،گفت: بین روسای اداراتی که برای خدمت وقت می‌گذارند با مدیری که فقط وظیفه ستادی انجام می‌دهد باید فرق کند، این مسئله ناشی از نبود مدیریت متمرکز است.

 

 

این مسئول با بیان اینکه همدلی و همزبانی باعث بهره‌وری در انجام امور است، تصریح کرد: در شهرستان باید از هرگونه اختلاف، موارد اختلافی، مدیریت جزیره‌ای و … پرهیز کنیم.

 

 

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه فرمانداری، مرجع رسیدگی به اختلافات دستگاه‌ها است، ادامه داد: منشور اخلاقی دولت در دستگاه‌های اجرایی باید مورد توجه قرار گیرد و همه ما برای تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنیم.

 

 

وی با بیان اینکه اختیارات، متناسب با پاسخگویی است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل جلسات شورای اداری باید کاربردی بوده و هر فرد با توجه به اختیاراتی که دارد نسبت به وظایف خود پاسخ دهد.

 

 

فرماندار ساری با اشاره به اینکه مرکز استان برای رسیدن به جایگاه واقعی خود، نیازمند برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف و همچنین پرهیز از اختلاف است، اظهار کرد: ظرفیت‌ها باید شناسایی شده و محرک‌های توسعه را بررسی کنیم و با تصمیمات زیربنایی و ساختاری، اختلافات جزئی احتمالی رفع شوند.

 

 

این مسئول با بیان اینکه در ۹۰ درصد موارد، اختلافی با نمایندگان نداریم، افزود: فرماندار، نماینده دولت در شهرستان است و تصمیمات اجرایی را بر عهده دارد ضمن اینکه نماینده مردم در مجلس هم‌ شان نظارتی را دارد.

 

 

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه بر اساس اولویت‌بندی به پروژه‌ها ورود پیدا می‌کنیم، گفت: به مردم قول دادیم عدالت را در توزیع ثروت رعایت کنیم و بر این اساس پروژه‌ها باید براساس اولویت تعیین تکلیف شود.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وظیفه داریم با هیئت نظارت انتخابات، انتخابات را برگزار کنیم، تصریح کرد: در انتخابات قانون داریم و قانون به همه دستگاه‌ها در این زمینه دستور داده است.

 

 

فرماندار ساری با اشاره به اینکه ما مجری انتخابات هستیم، ادامه داد: هیچ مسئول دولتی حق دخالت در انتخابات ندارد، همه کاندیداها محترم هستند و قابلیت‌هایی دارند اما امکانات دولتی نباید در اختیار این افراد قرار گیرد.

 

 

به گزارش فارس, این مسئول با بیان اینکه باید انتخابات آرام و با مشارکت حداکثری برگزار کنیم، گفت: به عنوان کارگزار دولت، حق خیانت در امانت نداریم و نباید با حرکات شبهه‌انگیز، اعتماد عمومی را خدشه‌دار کنیم.