نایب‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به تعطیلی 60 درصد از واحدهای صنعتی مازندران گفت: 30 درصد واحدها نیز با زیر توان تولید مشغول کار هستند

 

 

به گزارش شرق پرس امیر میران آملی در نشست مدیران واحدهای صنعتی که در شهرک صنعتی امام‌زاده عبدالله (ع) آمل برگزار شد از صادرات لبنیات به کشور روسیه برای نخستین بار در ایران خبر داد و گفت: شهرستان آمل پتانسیل و ظرفیت‌های بسیاری زیادی دارد که برای اولین بار صادرات از شهرستان آمل صورت گرفته است.

 

 

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی مازندران نقش واحدهای صنعتی را در اشتغال‌زایی مهم عنوان کرد و افزود: ۶۰ درصد واحدهای صنعتی مازندران تعطیل است و ۳۰ درصد از واحدها نیز زیر توان تولید مشغول کار هستند.

 

 

میران آملی بابیان اینکه باید حرکت‌های شایسته‌ای برای رفع مشکلات صنعتگران صورت دهیم، اظهار داشت: وقتی این مقدار مالیات از سوی صنعتگران پرداخت می‌شود باید حمایت‌های لازم از طرف دولت انجام شود و عدم وجود نظام جامع مالیاتی این مشکلات را ایجاد کرد.

 

 

به گزارش مهر نایب‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به اخطارهای شبکه بهداشت و درمان به واحدهای تولیدی و صنعتی، گفت: مسائل و مشکلات بهداشتی بسیاری در شهرستان آمل وجود دارد که شبکه بهداشت این شهرستان به دنبال مسائل مختلف در واحدهای صنعتی است.