آئین تودیع و معارفه فرمانداری ساری طی مراسمی با حضور ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران، واحدی فرماندار سابق, حسین زادگان سرپرست جدید فرمانداری ساری و جمعی دیگر از مسئولان شهر و استان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

واحدی: خودم از استاندار درخواست تغییر از مسئولیت فرمانداری کردم/ حسین زادگان: نماینده دولت راست و اصلح‌طلب معتدل هستم

 

 

 

به گزارش شرق پرس,  مراسم تودیع و معارفه فرماندار ساری صبح پنجشنبه با حضور استاندار مازندران و مدیران کل  استانداری و اعضای شورای اداری مازندران در محل فرمانداری ساری برگزار شد.

 

 

فرماندار سابق ساری در این مراسم با اشاره به اینکه برای تغییر بنده هیچ فشاری از سوی مسئولان به استاندار مازندران نبوده است، افزود: بنده خودم بارها  از استاندار درخواست تغییرم از فرمانداری ساری را داشتم و اکنون در سنگر دیگر مشغول خدمت خواهم بود.

 

 واحدی افزود: در آغاز کار بنده در فرمانداری ساری، این شهرستان از توسعه مناسبی نداشت و از مدار توسعه عقب بود  ولی با کمک نماینده ولی فقیه، استاندار مازندران و مسئولان شهرستان توانستیم مرکز استان را به پیشرفت مناسبی برسانیم.

 

جواد واحدی با اعلام اینکه در این دولت برای توسعه مازندران گام‌های اساسی و خوبی برداشته شد، تاکید کرد: ساری باید به صورت کلان شهر دیده شود و برای توسعه آن گام برداشته شود.

 

 

در ادامه این مراسم مجید حسین زادگان با بیان اینکه همواره باید فریاد بکشیم که چرا ساری به جایگاه اصلی خود دست نیافته است، افزود: مطالبه‌محوری، مسیری است که باید طی کنیم تا اتفاقاتی در شان مردم مرکز استان رقم بخورد.

سرپرست فرمانداری ساری با اشاره به اینکه استاندار مازندران هم دغدغه شهرستان ساری را دارد، اظهار داشت: با اختیار تام از سوی استاندار، در مسئولیت فرمانداری ساری قرار می‌گیرم و وظایف فرماندار مشخص است و نیاز به تعریف ندارد.

حسین زادگان  با اشاره باینکه هر فعالیتی که موجب رضایت مردم شود به نفع نظام اسلامی است، تاکید کرد: نماینده دولتی خواهم بود که دولت اعتدال است و جریان راست و اصلح‌طلب معتدل، به آقای روحانی رسیدند و رئیس‌جمهوری هم از ابتدا بر اعتدال تاکید داشت پس کار کردن در دولت اعتدال، ساز و کار خود را خواهد داشت.

وی در پایان  با اشاره به اینکه شاید همه تصمیم گیری هایمان مورد تایید یک جریان خاصی نباشد، افزود: شورای راهبردی توسعه در مرکز استان تشکیل می‌دهیم تا همه جریانات سیاسی ورود پیدا کنند و از تجربیات همه اقشار استفاده می‌کنیم.