صبح امروز و در جاده هراز بر اثر واژگون شدن اتوبوس مسافربری که از استان گلستان عازم تهران بود 7 نفر از سرنشینان این اتوبوس مصدوم شدند.

واژگونی اتوبوس گرگان به تهران در جاده هراز

 

 

به گزارش شرق پرس دکتر حمزه قاسمی روزشنبه به ایرنا گفت : این حادثه ساعت ۵ و ۴۰دقیقه بامداد امروزشنبه در داخل محدوده شهری گزنک بخش لاریجان آمل و نزدیکی پل این شهر رخ داد و براثر آن هفت نفراز مسافران این اتوبوس مصدوم شدند.

 

 

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه نیروهای اورژانس شهر گزنک به محل حادثه اعزام و دو نفر از مسافران که مصدومیت آنها شدیدتر بود برای مداوای بیشتر به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

 

به گفته دکترقاسمی، پنج نفر از مصدومان این حادثه سرپایی درمحل حادثه درمان شدند.

 

وی با اشاره به اینکه بارش باران و لغزنده بودن جاده در وقوع این حادثه تاثیرگذاربوده است، اضافه کرد: علت این حادثه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان آمل همچنین اضافه کرد : به علت بارش باران و لغزنده بودن کف جاده دو کامیون و یک دستگاه خودروی سواری نیز در ۱۲ ساعت گذشته درجاده هراز واژگون شدند.

 

۱۱۰کیلومتر از جاده هراز در حوزه استحفاظی استان مازندران واقع است.

 

جاده هراز یکی از محورهای پرتردد کشور محسوب می شود و در سال جاری نیز دهها فقره حادثه منجر به فوت ومصدومیت در این جاده رخ داده است .