بازهم غیر استاندارد بودن جاده خطرناک گهرباران میاندورود حادثه آفرید و اینبار واژگونی خودروی پژو موجب مرگ 2 سرنشین و زخمی شدن 3 نفر دیگر شد.

واژگونی خودروی پژو در جاده گهرباران 2 کشته در پی داشت

 

 

به گزارش شرق پرس تصادف بامداد چهارشنبه در جاده گهرباران میاندورود، بین روستای طبقه و ولوجا، باعث کشته شدن دو نفر و مصدومیت سه سرنشین این خودرو شد.

 

 

این سانحه که بامداد امروز اتفاق افتاد، سبب فوت راننده خودرو و یکی از سرنشینان شد و سه نفر دیگر دچار مصدومیت شدید شده و به بیمارستان منتقل شدند.

 

 

تاکنون این جاده تعداد زیادی قربانی گرفت، وعده‎هایی که در دیرباز به وقوع پیوست و رها شد، فرعی محسوب شدن جاده گهرباران منجر شد که رسیدگی به آن در بازه زمانی طولانی صورت گیرد و سرانجام به خاطره‌ها تبدیل شود، آنچه در این میان به وضوح مشاهده می‎شود، از بین رفتن جان مردان و زنان و کودکان بی‎گناه است.

 

 

در صورتی که مسئولان واقف هستند که جاده گهرباران یکی از محورهای پرتردد و خطرناک محسوب می‎شود که اگر اقدام اساسی در این زمینه صورت نگیرد، هر روز بر تعداد آمار تلفات افزوده‎تر می‌شود.

 

 

مردم بخش گهرباران همچنان در انتظار رسیدگی جدی مسئولان به مشکلات شهرستان میاندورود، از جمله این مشکل بزرگ و در عین حال دردناک جاده گهرباران هستند.

 

 

 

فارس