امیر پورستان فرمانده نیروی زمینی ارتش درواکنش به نامه عذرخواهی عباسی از ارتش نوشت: ارائه نامه‌تان به مجموعه ارتش برای عذرخواهی، نشان از شجاعت در پذیرش خطا و روح بلند و انتقادپذیر جنابعالی و درس بزرگ اخلاقی برای شاگردان است.

 

 
 
 در پی انتشار نامه عذرخواهی حسن عباسی از ارتش، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش یادداشتی خطاب به وی منتشر کرد که متن آن در ذیل آمده است.
 
 
استاد ارجمند جناب اقای دکتر حسن عباسی
 
سلام علیکم،
 
۱ـ تصویری که از جنابعالی در ذهن دلسوزان نظام وجود دارد، تصویر معلمی مهربان و انقلابی است که با آسایش و ارامش و مرخصی سالهاست وداع کرده و با کلامی آتشین و صریح، بی هیچ چشمداشتی در صحنه های دفاع از انقلاب و ولایت، خود را سپر بلا و آماج ناجوانمردی‌های کینه توزان انقلاب ساخته و در این راه مقدس (لا تاخذ فی الله لومه لایم) را شعار خود قرار داده است.
 
۲ـ برادر عزیزم، خرده گرفتن به کلامی از جنابعالی به معنای نفی مجاهدت‌ها و شجاعت ها و استحکام شما نبود که ما خود به عنوان همسنگرتان به مراتب بیش از عزیزان نسل سوم و چهارم به آن ایثارگری‌ها اشراف داریم لکن دفاع از هویت و شخصیت یک سازمان، حقی طبیعی و مشروع برای افراد آن سازمان است بویژه مجموعه ای که مستقیما در سایه پرچم ولایت انجام وظیفه می‌کند.
 
۳ـ ارائه نامه‌تان به مجموعه ارتش جهت عذرخواهی، نشان از شجاعت در پذیرش خطا و روح بلند و انتقادپذیر جنابعالی و درس بزرگ اخلاقی برای شاگردان است که بدانند برای سلامت امور، هم باید منصفانه نقد کرد و هم شنید.
 
۴ـ افتخار ما و شما این است که توفیق سربازی در لشکر ولی امر مسلمین (حفظه الله) را داریم همانگونه که شما محبت خود را با عذرخواهی به برادران سربازتان نشان دادید، علاقه ما نیز کمافی السابق به جنابعالی و سایر مسئولانی که دل در گرو عشق به نظام و رهبری دارند بقوت خود باقی است.
 
سرباز ملت: احمد رضا پوردستان
 
 
 
 
فارس