برخی رسانه های جهان نوشتند: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران خالکوبی و مدل های عجیب مو را مغایر با فرهنگ جامعه ایران می‌داند و آن را از تاثیرات فرهنگ غرب می‌خواند. بازیکنان فوتبال در تیم ملی ایران الگویی برای جوانان هستند و آنها باید این خالکوبی را پنهان کنند.

ashkan-dejagah547

 

 

 

شرق پرس: در روزهای گذشته صحبت های مسئولان فدراسیون فوتبال ایران درباره خالکوبی چند بازیکنان تیم ملی ایران در رسانه ها مطرح شد و این اخبار به سرعت در رسانه های ورزشی جهان بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد.

 

 

چندین پایگاه خبری در جهان با بازتاب این اخبار نوشتند: فدراسیون فوتبال ایران از وضعیت خالکوبی در بین بازیکنان فوتبال در این کشور ناراحت است. بنابر تصمیمی که گرفته شده است سردار آزمون و اشکان دژاگه باید در کمیته اخلاف فدراسیون فوتبال ایران حاضر باشند و درباره خالکوبی خود توضیح دهند.

 

این بازیکن احتمالا با جریمه مالی یا محرومیت از تیم ملی روبرو خواهند شد، چرا که خالکوبی مغایر با قوانین اخلافی فوتبال ایران است.

 

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران خالکوبی و مدل های عجیب مو را مغایر با فرهنگ جامعه ایران می‌داند و آن را از تاثیرات فرهنگ غرب می‌خواند. بازیکنان فوتبال در تیم ملی ایران الگویی برای جوانان هستند و آنها باید این خالکوبی را پنهان کنند.

 

بنا به نوشته پایگاه اسپورت، به نظر می رسد کارلوس کی روش تاحدودی ناراحت است که به این مسائل پرداخته شود و به همین خاطر صحبتی درباره این موضوع نکرده است، ولی باید این انتظار را داشته باشیم تا این دو بازیکن در آینده با پیراهن آستین بلند در میادین حاضر باشند./ایسنا