سید مهدی رحمتی دروازه بان سابق استقلال گفت: وقتی من حرفی در مورد رفتن به تیمی نزده‌ام، چطور آقایان تحلیل می‌کنند که نیازی به من نیست؟ اگر قرار بود من به پرسپولیس بروم، همین چند سال پیش افرادی بزرگتر از آقای نژادفلاح رقم‌های نجومی به من پیشنهاد داده بودند و همان موقع به پرسپولیس می‌رفتم.

erahmati-54

شرق پرس: دروازه‌بان سابق تیم فوتبال استقلال گفت:«مگر من گفته‌ام که می‌خواهم به پرسپولیس بروم که اگر چنین تصمیمی داشتم چند سال پیش با بهترین ارقام پیشنهادی این کار را انجام می‌دادم.»

 سیدمهدی رحمتی، درباره سقوط پیکان به رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار داشت: این بازی شانس آخر ما بود و ما رفتیم و هجومی بازی کردیم و با توجه به اینکه به برد نیاز داشتیم، خیلی تلاش کردیم و هر چه در توان داشتیم به کار بستیم، اما نه شانس با ما یار بود و نه اینکه قسمت بود که ما ببریم و در لیگ برتر بمانیم.وی افزود: متاسفانه تیم سقوط کرد، ولی این فقط یک تقدیر بود که کاری نمی‌توان انجام داد و برای بازیکنان بزرگتر از من هم این اتفاق افتاده است و فقط مجبورم به اتفاق و تقدیری که رخ داده احترام بگذارم. هر چند در این هفته‌های آخر به خاطر شرایط پیکان خیلی حرص خوردم و اذیت شدم.

وی درباره پیراهن قرمز رنگ خود در بازی با استقلال خوزستان و شائبه‌هایی که بعد از این اتفاق به وجود آمده است، گفت: تدارکات محترم تیم پیکان برای ما دو دست لباس به شهر اهواز آورده بود که یک دست فسفری رنگ بود و یک دست قرمز، در جلسه هماهنگی پیش از بازی به سرپرست تیم ما گفته شد با توجه به میزبانی استقلال، آنها لباس آبی می‌پوشند و گلر این تیم هم لباس فسفری، بنابراین با توجه به اینکه رنگ پیراهن گلرهای هر دو تیم نباید یک رنگ باشد، مجبور شدم لباس دوم دروازه‌بانی تیم را بپوشم و البته در شهر اهواز هم دسترسی به تولیدی شرکت مجید نداشتم که بخواهم لباسی برای خودم سفارش دهم.به گزارش فارس،محمدحسین نژادفلاح روز گذشته مدعی شد که مهدی رحمتی را دوست دارد، ولی سوشا مکانی دروازه‌بان اول است و نیازی به دروازه‌بانی مثل رحمتی نیست.

رحمتی در این باره اینگونه توضیح داد: من تاکنون برخوردی با آقای نژادفلاح نداشتم و اسم او را فقط در رسانه‌ها شنیدم، برای او آرزوی موفقیت می‌کنم، اما سوالی دارم؛ مگر من گفته‌ام می‌خواهم به پرسپولیس بروم که او چنین حرفی زده است؟رحمتی تاکید کرد: وقتی من حرفی در مورد رفتن به تیمی نزده‌ام، چطور آقایان تحلیل می‌کنند که نیازی به من نیست؟ اگر قرار بود من به پرسپولیس بروم، همین چند سال پیش افرادی بزرگتر از آقای نژادفلاح رقم‌های نجومی به من پیشنهاد داده بودند و همان موقع به پرسپولیس می‌رفتم.

شفقنا