در پی درج خبری در اینستاگرام شهردار تهران مصلای امام خمینی (ره) طی اعلامیه ای صحبت های شهردار محترم تهران جناب آقای دکتر قالیباف را خلاف ادب و اخلاق حرفه ای دانسته و هرگونه توافق با شهرداری تهران جهت تکمیل پروژه مصلی را تکذیب می نماید.

mosalla-tehran1

 

 

شرق پرس: در پی انتشار خبری در اینستاگرام شهردار تهران مبنی بر دستور رهبر انقلاب برای واگذاری اتمام پروژه مصلا به شهرداری تهران روابط عمومی مصلی این خبر را تکذیب کرد.

 

متن جوابیه به این شرح است:

 

در پی انتشار خبر با عنوان واگذاری اتمام پروژه ۳۰ ساله مصلی به شهرداری تهران که در مورخه ۲۲/۰۱/۱۳۹۴ با کد خبر ۳۹۰۸۳۳ در آن سایت درج گردید به اطلاع می رساند:

 

مصلای امام خمینی (ره) طی این اعلامیه ، صحبت های شهردار محترم تهران جناب آقای دکتر قالیباف را خلاف ادب و اخلاق حرفه ای دانسته و هرگونه توافق با شهرداری تهران جهت تکمیل پروژه مصلی را تکذیب می نماید.

 

کندی عملیات عمرانی بخشی از پروژه مصلی ، علاوه بر عدم تخصیص به موقع اعتبارات ، عدم همکاری برخی از سازمان های مرتبط از جمله شهرداری تهران می باشد.

 

لازم به ذکر است طی توافق صورت گرفته ، شهرداری تهران وظایفی را در رابطه با انجام زیرساخت ها و مسائل جانبی جهت تسریع در روند عملیات ساخت مصلی به عهده داشته که تاکنون اقدام شایسته ای از سوی شهرداری صورت نپذیرفته است و امید است شهردار محترم با توجه به قبول تعهدات ، در اسرع وقت به وظایف پیش رو به طور جدی وارد شده و اقدام نماید.

 

در پایان یادآور می شود مصلای امام خمینی (ره) همزمان طی عملیات ساخت ، با برگزاری مراسم متعدد عبادی ، فرهنگی، علمی، … از بخش های تکمیل شده بهره برداری لازم را نموده و در طول سال میزبان میلیون ها نفر از امت حزب الله در این مجموعه می باشد./عصرایران