فرماندار نور با بیان اینکه بیشتر این اراذل نه تنها اهل نور و چمستان نیستند و حتی در این منطقه سکونت ندارند، خاطرنشان کرد: نیاز بود رسانه ملی ابتدا نسبت به موضوع تحقیق و سپس رسانه‌ای می‌کرد که در آن صورت واقعیت گفته می‌شد و به کسی اهانت نمی‌کردند.

شرق پرس: هادی خنجری امشب در جمع خبرنگاران نسبت به پخش خبر و تصاویر از شبکه یک و خبر ۲۰:۳۰ شبکه دو مبنی بر حضور اراذل و اوباش و ناامنی ابراز نارضایتی کرد و افزود: ضریب امنیتی شهرستان نور نسبت به سال‌های گذشته رشد محسوسی داشته و آمار عملکردی و کشف سلاح غیرمجاز، کاهش نزاع و درگیری و قتل بیانگر این ادعا و امنیت موجود در منطقه است.

وی با بیان اینکه تعداد نفرات کمتر از انگشتان یک دست را نمی‌توان مردم چمستان شمرد، اظهار داشت: ‌با پخش تصاویری از اراذل و اوباش نسبت به مردم نجیب منطقه اهانت کرد و اذهان عمومی را نسبت به منطقه و ساکنان آن مشوش کرد.

فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه رسانه ملی با اقدام غیرحرفه‌ای و نسنجیده با پخش تصاویر اراذل و اوباش، تصویری بسیار زشت از شهرستان نور و بخش چمستان این شهرستان و مردم متدین، انقلابی و سخت‌کوش این دیار به نمایش گذاشت، گفت: با توجه به گستردگی انتشار نه تنها در داخل کشور موجبات تخریب را فراهم آورد، بلکه خوراکی برای رسانه‌های معاند خارج از کشور هم شد.

این مسئول بخش دیگر اعتراض و نارضایتی خود را به نحوه پخش این تصاویر معطوف داشت و اظهار کرد: با تاسف از نحوه پخش تصاویر و قطع صدا در زمان ذکر اسامی شهرستان‌های زادگاه و محل سکونت برخی از همین اراذل و وضوح کامل در حین ذکر نام شهر نور و چمستان، برداشت‌هایی از وجود یک برنامه‌ریزی و دست‌هایی برای تخریب مردم فهیم و قدرشناس و متدین منطقه نور و چمستان دور از انتظار نیست و برخی اظهارات و گزارشات محلی هم این موضوع را تقویت می‌کند.

خنجری با اشاره به اینکه براساس گزارش‌ها‌ برخی از این تصاویر ضبط شده مربوط به چند ماه قبل است و افرادی هم طی این مدت دستگیر و در چنگال قانون گرفتار و روانه زندان شدند، ادامه داد: در اختیار گذاشتن این تصاویر فرضیه بالا و وجود خصومت را تقویت می‌کند که متاسفانه رسانه ملی ظاهرا بدون تحقیق و بررسی و در یک عمل عجولانه مرتکب چنین خطایی شده است.

فرماندار نور با بیان اینکه بیشتر این اراذل نه تنها اهل نور و چمستان نیستند و حتی در این منطقه سکونت ندارند، خاطرنشان کرد: نیاز بود رسانه ملی ابتدا نسبت به موضوع تحقیق و سپس رسانه‌ای می‌کرد که در آن صورت واقعیت گفته می‌شد و به کسی اهانت نمی‌کردند.

به گزارش فارس, وی با اشاره به اینکه مردم منطقه و مسئولان از جمله ائمه جمعه شهرستان نیز مراتب اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلان کردند، گفت: شهرستان نور و چمستان مردمی متدین و ولایتمدار هستند که در همه عرصه‌ها همراه انقلاب بودند و در برگزاری مراسم اعیاد و جشن‌ها و عزاداری زبان زد هستند و لازم است صدا و سیما به خاطر این اهانت از مردم عذر خواهی کند.