موضوع تفکیک وزارت ورزش و جوانان، برنامه‌های وزیر برای اتمام پروژه‌های نیمه کاره در حوزه ورزش در شهرستان‌ها و استان‌ها از جمله موضوعاتی است که در این جلسه مطرح شد...

 

 

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی از حضور وزیر ورزش و جوانان در جلسه مجمع عمومی این فراکسیون خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین نقوی حسینی اظهار کرد: مجمع عمومی فراکسیون نمایندگان ولایی صبح امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد که در این جلسه اعضای فراکسیون به ارائه نظرات و دیدگاه‌هایشان در حوزه ورزش و جوانان پرداختند.

به گفته وی موضوع تفکیک وزارت ورزش و جوانان، برنامه‌های وزیر برای اتمام پروژه‌های نیمه کاره در حوزه ورزش در شهرستان‌ها و استان‌ها از جمله موضوعاتی است که در این جلسه مطرح شد.

نقوی حسینی افزود: همچنین در این جلسه اعضای فراکسیون بر لزوم حمایت از ورزشکاران ملی و جهانی که با مشکلات اشتغال و مسائل اقصادی روبرو هستند، تاکید کردند. همچنین خواستار حمایت از تیم‌ها و هیئت های ورزشی در شهرستان‌ها و استان‌ها و به طور کلی رسیدگی به وضعیت ورزش و جوانان در شهرستان‌ها و استان‌های کشور شدند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در پایان گفت: وزیر ورزش و جوانان نیز نقطه نظرات خود را مطرح کرد که از جمله آن موافقت با تفکیک وزارت ورزش و جوانان و تبدیل آن به وزارت ورزش و سازمان جوانان بود. با این استدلال که در چنین شرایطی بیشتر می‌توان به جوانان توجه کرد، وزیر ورزش در سایر حوزه‌ها نیز برنامه های این وزارتخانه را توضیح داد.