بازپرس خرمشهر نیز گفت: در پی این قتل، خانواده قربانی زمانی که متوجه شدند که چه شخصی پسرشان را به قتل رسانده و از محل جرم فرار کرده است، در حرکتی کاملاً عجیب و غیرقابل باور سوار با چند لودر به خانه بستگان قاتل در منطقه طالقانیه خرمشهر حمله‌ور شدند.

loder-takhrib5

 

 

 شرق پرس: حبیب ۳۰ ساله و مرتضی ۳۳ ساله راننده لودر در شهر خرمشهر، در این شهر به کار پیمانکاری مشغول بودند ولی مدتی بود که با یکدیگر اختلافاتی داشتند و با همدیگر درگیر می‌شدند.
 
 
 
 
 
 
 این درگیری به اوج خود رسید و پس از مشاجره فراوان، مرتضی با تفنگ شکاری خود حبیب را به قتل رساند و از محل متواری شد.
 
 
بازپرس خرمشهر درباره جزئیات این اتفاق گفت: در پی این قتل، خانواده قربانی زمانی که متوجه شدند که چه شخصی پسرشان را به قتل رسانده و از محل جرم فرار کرده است، در حرکتی کاملاً عجیب و غیرقابل باور سوار با چند لودر به خانه بستگان قاتل در منطقه طالقانیه خرمشهر حمله‌ور شدند.
 
 
سیدعلی شفیعی افزود: این افراد حدود دو ساعت با لودر، چهار خانه بستگان قاتل را ویران کردند. وی افزود: قاتل هنگامی که متوجه شد خانواده قربانی برای گرفتن انتقام به خانه‌های بستگانشان حمله ور شده اند برای اینکه اتفاق بدتری نیفتد خود را به پلیس جنایی خرمشهر معرفی کرد.
 
 
بازپرس شفیعی اظهار داشت: شش تن از کسانی که اقدام به تخریب خانه بستگان مقتول کردند نیز دستگیر شده و روانه زندان شدند. بازپرس ویژه دادسرای خرمشهر گفت: چهار عضو خانواده قاتل، هنگام وقوع حادثه خانه خود را ترک کرده و به هیچ کسی آسیبی وارد نشد. بازپرس ویژه دادسرای خرمشهر افزود: پرونده برای بررسی بیشتر در حال رسیدگی است./مشرق