اهالی روستای اوکرکا که برای برداشت گیاه زرد کیجا به جنگل رفته بودند, دختر بچه 4 ساله مازندرانی را در حالی عصر یکشنبه پیدا کردند که گروه های امدادی از جمعه در جستجوی کیجای گمشده مازندرانی بودند.

دختر بچه گمشده جنگل نکا پیدا شد

 

 شرق مازندران عقیل محمودی شب گذشته در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : فاطمه زهرا حدادیان ، جمعه شب در حین تفریح و بازی در منطقه جنگلی اوکرکا مفقود شده بود و بعد از گذشت حدود ۴۸ ساعت از مفقود شدن وی، اهلی از پیدا کردن وی ناامید شده بودند که با جست و جوی نیروی انتظامی و اهالی محل پیدا شد.

وی گفت : نیروی انتظامی ، نیروهای جمعیت هلال احمر ، آتش نشانی، دهیاران، شوراها و نیروهای مردمی با اعلام مفقود شدن این کودک تمام توان خود را به کار گرفتند و برای پیدا کردن وی وارد صحنه شدند که در نهایت تلاش ها نتیجه داد و این کودک عصر یکشنبه در چهار کیلومتری حوالی مکان گم شده پیدا شد .

بخشدار مرکزی نکا افزود :  تعدادی از اهالی روستای اوکرکا برای برداشت گیاهان جنگلی زرد کیجا به داخل جنگل رفته بودند که صدای کودکی توجه آنان را به خود جلب کرد که با اطلاع رسانی به نیروی انتظامی، این کودک پیدا شد.

محمودی با اعلام اینکه در حال حاضر این کودک به دلیل وضعیت بدنی و ضعف ناشی از گرسنگی در بیمارستان امام حسین(ع) نکا بستری است ، یادآور شد : این کودک مشکل خاصی ندارد و تنها ضعف ناشی از گرسنگی دو روز گذشته موجب ضعف و بی حالی وی شده است.

وی با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی، مردم، بسیج،هلال احمر، دهیاران و شوراها برای پیدا کردن این کودک، گفت: این کودک بر اثر اظهارات خانواده اش، در زمان استراحت خانواده در منطقه اوکرکا چشمه مشغول بازی بود که ناپدید شد.