مشکلات مدیریتی که چند ماه اخیر برای تیم صنعت ساری بوجود آمد گریبان این تیم را گرفت و موجب شد که حتی در مقابل حریفان حاضر نمی شود و احتمالا با این وضعیت, روزهای بد تیم خاطره انگیز ساروی با سقوط به لیگ پائین تر بدتر نیز خواهد شد.

fotbal-sanat-sari19

 

 

 

به گزارش شرق پرس تیم پرحاشیه صنعت ساری که این‎روزها در بدترین شرایط سال‎های اخیر خود به سر می‎برد، آخرین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر را به دلیل مشکلات مالی با غیبت و شکست مقابل حریف سپری کرد.

 

پس از آن بر اساس رویه معمول نتیجه این بازی سه بر صفر به نفع حریف جنوبی تیم صنعت ساری اعلام شد تا وضعیت بغرنج صنعت با غیبت در بازی به مرحله جدید وارد شود.

 

باشگاه بحران زده و دسته دومی صنعت ساری در پنج ماه گذشته ۵ مربی عوض کرده است و شاید از این لحاظ یک رکورد به نام خود ثبت کرده باشد اما هنوز هم به ترکیب مناسب خود در هدایت این تیم نرسیده است.

 

صنعت در حال حاضر تنها با ۱۱ امتیاز از ۱۴ بازی خود در ردیف دوم از انتهای جدول ۱۰تیمی گروه چهارم لیگ دسته دو فوتبال کشور حضور دارد و در این فصل دو برد پنج تساوی و هفت باخت را اندوخته است.

 

 

 شنیده شده مشکلات مالی این تیم که سرپرست آن معتقد به کم کاری هیئت فوتبال و ورزش و جوانان در تسویه بدهی‎ها است، همچنان ادامه دارد و در صورت تکرار غیبت از رویارویی در برابر حریفان ناچار به ترک زودهنگام لیگ دسته دو و حضور در دسته سوم است.
 
هرچند با این روند نتیجه گیری، سقوط تیم به دسته پائین‎تر خارج از تصور نیست.
 
 
 
 
 
 
 
 
تابناک