میراحمدی با اشاره به بی کفایتی آل سعود گفت: اگر زمین و زمان بر علیه آل‌سعود حرف بزند و اگر یک میلیون حاجی در منا از بین می‌رفت بازهم رژیم آل‌سعود پاسخگو نیست چون پایه‌های آن دیکتاتوری است.

پاسخگو نبودن رژیم آل سعود بخاطر پایه های دیکتاتوری آنست

 

 

به گزارش شرق پرس حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی بعدازظهر امروز در حاشیه هفتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با  فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: فاجعه منا یک جنایت تاریخی بود که از سوی دولت بی‌کفایت عربستان به‌وقوع پیوست.

 

 

وی فاجعه منا را نشان‌دهنده بی‌مدیریتی، بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی آل‌سعود دانست و افزود: جنایت آل‌سعود در یمن و فاجعه منا برای نخستین‌بار نیست و مطمئن باشید برای آخرین‌بار هم نیست.

 

 

امام جمعه شهرستان گلوگاه با اشاره به اینکه عربستان جنایت‌های تاریخی در جهان انجام داد، تصریح کرد: آل‌سعود در فاجعه منا بدون اسلحه سبب مرگ حدود ۷ هزار نفر از حجاج شد.

 

 

*عربستان اشکال ساختاری و محتوایی دارد

این مسئول با بیان اینکه رژیم آل‌سعود دو اشکال اصلی دارد، اظهار داشت: اشکال نخست عربستان ساختاری و اشکال دوم آن محتوایی است.

میراحمدی سخت‌افزارهای رژیم آل‌سعود را پوسیده و پاشیده از هم دانست و ادامه داد: ساختار دولت عربستان براساس دموکراتیک نیست بلکه پادشاهی، غیر انتخاباتی و دیکتاتوری است.

وی با اشاره به اینکه در کشور عربستان هیچ انتخاباتی صورت نمی‌گیرد، اضافه کرد: نظامی که انتخاباتی نباشد پاسخگو نیست.

 

 

*پایه‌های رژیم آل‌سعود دیکتاتوری است

امام جمعه شهرستان گلوگاه بیان کرد: اگر زمین و زمان بر علیه آل‌سعود حرف بزند و اگر یک میلیون حاجی در منا از بین می‌رفت بازهم رژیم آل‌سعود پاسخگو نیست چون پایه‌های آن دیکتاتوری است.

این مسئول با بیان اینکه دولت عربستان از نظر محتوایی ایراد دارد، بیان داشت: آل‌سعود رژیمی تروریست پرور است و تمامی تروریست‌های منطقه از لحاظ فکری و مالی از عربستان تغذیه می‌شوند.

 

 

*مفتی‌های مفت‌خور عربستان از چاه‌های نفت تغذیه می‌شوند

میراحمدی تصریح کرد: مفتی‌های مفت‌خور عربستان که از چاه‌های نفت تغذیه می‌شوند به خراب‌کردن خانه‌های مردم و سربریدن مردم منطقه فتوا می‌دهند.

وی با بیان اینکه آل‌سعود قائل به درک و فهم نیست، اظهار کرد: عربستان در یمن مردم را قتل و عام می‌کند و حتی به جامعه بشری پاسخگو نیست.

امام جمعه شهرستان گلوگاه بیان داشت: آل‌سعود دستش به ایران نمی‌رسد اما اگر در توان خود ببیند جنایت یمن را در ایران انجام می‌دهد.

 

 

*عربستان روحیه تکفیری دارد

این مسئول روحیه عربستان را روحیه تکفیری دانست و افزود: آن‌هایی که مدعیان حقوق بشر و آزادی هستند از آل‌سعود حمایت می‌کنند که این مسئله زخم عمیق است.

میراحمدی در پایان گفت: عربستان و استکبار جهانی در عراق، یمن، افغانستان و سوریه جنایت می‌کنند اما حقوق‌بشر پاسخگو نیست.