رئیس اداره تأمین اجتماعی میاندورود گفت: دولت بابت پرداخت حق بیمه، سهم کارفرما در این شهرستان هر ماهه حدود یک میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌کند.

پرداخت یک میلیارد تومان یارانه دولت برای بیمه شدگان شهرستان میاندورود

 

 

به گزارش شرق پرس حسن مهدوی به‌مناسبت هفته تأمین اجتماعی در دیدار با فرماندار میاندورود ضمن برشمردن انواع خدمات حمایتی و درمانی سازمان به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران، اظهار کرد: رویکرد نوین همراه با تعامل نسبت به شرکای اصلی سازمان اعم از کارفرمایان و بیمه‌شدگان در ارائه بهینه خدمات، به‌عنوان مأموریت اصلی و جاری در سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور از جمله شعبه میاندورود است.

 

وی به گزارشی از فعالیت سازمان تأمین اجتماعی این شهرستان اشاره کرد و افزود: تعداد بیمه‌شدگان بالغ بر ۱۲ هزار نفر و تعداد مستمری‌بگیران سازمان نیز یک‌هزار و ۸۵۰ نفر است.

 

رئیس اداره تأمین اجتماعی میاندورود خاطرنشان کرد: با افراد تبعی، میزان پوشش خدمات بیمه‌ای تأمین اجتماعی در میاندورود شامل ۶۰ درصد جمعیت شهرستان بوده و با توجه به ظرفیت توسعه عمرانی و صنعتی در میاندورود، افزایش تعداد بیمه‌شدگان در این شهرستان دور از انتظار نیست.

 

این مسؤول با بیان اینکه فعالیت عمده مردم در کار کشاورزی است و غالب بیمه‌شدگان شهرستان نیز کارگران کشاورزی هستند، ادامه داد: در همین راستا دولت بابت پرداخت حق بیمه، سهم کارفرما در این شهرستان هر ماهه حدود یک میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌کند که شایان توجه است.

 

مهدوی مطالبات سازمان از واحدهای صنعتی، تولیدی و صنفی را حدود ۴ میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم تا با ابلاغ بخشودگی جرائم، کارفرمایان مدیون از این فرصت جهت پرداخت بدهی‌شان بهره ببرند.

 

به گزارش فارس وی با تشکر از حمایت‌های فرماندار میاندورود در تحقق اهداف سازمان به‌عنوان یکی از بازوان دولت در اجرای سیاست‌های اجتماعی، استمرار این حمایت‌ها به‌خصوص در پیگیری برای دریافت مطالبات از سه شرکت دارای بحران شهرستان را خواستار شد.