پس از کسب نتایج ضعیف تیم فوتسال شهروند ساری در رقابت های لیگ برتر و برکناری ابطحی مربی سابق, مهدی نعمتی از مربیان با سابقه مازندران بعنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

nemati-morabi-fotsal.

 

به گزارش شرق پرس، نعمتی که پیشتر نیز سابقه سرمربیگری تیم شهروند ساری را در کارنامه اش داشت ، جانشین سید مهدی ابطحی شد.

 

 

ابطحی از سال گذشته تاکنون سرمربیگری این تیم را بر عهده داشت و پس از کسب نتایج ضعیف از تیم جدا شد.

 

مدیرعامل شهروند ساری با قدردانی از عملکرد ابطحی ، تغییر و تحول در کادر فنی را راهکاری عملی برای ایجاد روحیه جدید در تیم برای رسیدن به جایگاه اصلی در جدول دانست.

 

سعید نجاریان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار امیدواری کرد که تیم شهروند بتواند با کادر جدید که از نیروهای بومی و با سابقه در این تیم هم محسوب می شوند ، بتواند از وضعیت کنونی دور شود و نتایج خوبی را در دیدارهای آینده کسب کند.

 

ابطحی نیز با رضایت از تغییر و تحول در کادر فنی تیم شهروند ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند نتایج خوبی را با کادر فنی جدید کسب کند.

 

سرمربی سابق تیم شهروند ساری مشکل اصلی تیمش را بدشانسی ناشی از مصدوم شدن پنج بازیکن اصلی دانست و گفت که تغییر کادر فنی راهکار مناسبی برای نتیجه گیری نیست .

 

ابطحی اظهار داشت : تیم شهروند ساری بازیکنان جوان و آینده داری را به خدمت گرفت و می تواند با کمی تلاش در لیگ برتر باقی بماند و در سال های آینده روزهای خوشی برای شهروند پیش بینی می شود.

 

تیم شهروند ساری از ۱۷ بازی قبلی در رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های ایران با ۱۵ امتیاز در رده ۱۳ جدول ۱۴ تیمی این رقابت ها قرار دارد.

 

آخرین دیدار این تیم پنجشنبه هفته پیش با سرمربیگری مهدی نعمتی برابر گیتی پسند اصفهان برگزار شد که نتیجه ای جز شکست چهار بر یک برای سرمربی جدید نداشت .

 

شهروند ساری در هفته هیجدم رقابت های فوتسال باشگاههای ایران که سه شنبه هفته جاری برگزار می شود ، میهمان آذرخش بندرعباس است که با ۱۷ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد./ایرنا