بشار اسد رئیس جمهور سوریه در این پیام تبریک بهترین آرزوها را برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، رییس جمهوری اسلامی ایران و ملت برادر ایران در تداوم پیشرفت و شکوفایی ابراز کرد.

 

 

شرق پرس: رییس جمهوری سوریه در پیامی لغو تحریم ها علیه جمهوی اسلامی ایران را تبریک گفت و تاکید کرد: این رویداد بزرگ ثمره مقاومت ملت ایران و صلابت در برابر اقدامات ظالمانه و پایداری خستگی ناپذیر است.

 

 
 ایرنا نوشت:  در بخشی از پیام تبریک بشار اسد خطاب به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی آمده است: به نام ملت عربی سوریه و به نام خدا، صمیمانه ترین مراتب تهنیت و تبریک خود را به جناب آقای حسن روحانی رییس جمهوری و ملت برادر ایران به مناسبت رفع تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران ابراز می دارم.

 

وی در این پیام تبریک تاکید کرد: این رویداد بزرگ ثمره مقاومت ایران و ایمان مردم این کشور به عادلانه بودن قضایای خود و نیز صلابت در مواجهه با اقدامات ظالمانه و پایداری خستگی ناپذیری است که از خود نشان داده و آن را به الگویی مثال زدنی از اراده و استقلال در تصمیم گیری مبدل کرده است.

 

رییس جمهوری سوریه در این پیام همچنین تشکر خود را به خاطر مواضع حمایتگرانه ایران از ملت سوریه در جنگ علیه تروریسم و دشمن و طمع ورزی تکرار کرد و بر اطمینان خود مبنی بر این که پیروزی از آن خود خواهد بود، تاکید کرد و گفت که ما همواره از حق و حقوق ملت هایمان در راه استقلال و رقم زدن سرنوشت خود دفاع کرده ایم.

 

بشار اسد در این پیام همچنین بهترین آرزوها را برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، رییس جمهوری اسلامی ایران و ملت برادر ایران در تداوم پیشرفت و شکوفایی ابراز کرد.