پسر جوان متهم به قتل پس از دستگیری گفت: در این مدت خواهرم شیشه مصرف می‌کرد و مدعی بود داعش به خانه اش حمله کرده است.

متهم به قتل: داعش خواهرم را کشت!

 

 
شرق پرس: هجدهم آذر امسال ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر تهران در تماس مرد سالخورده‌ای، از وجود جسد ملحفه پیچ شده زن جوانی در جوی آب بلوار الغدیر با خبر شدند.

 

با حضور تیم جنایی مشخص شد جسد متعلق به زن جوانی است که به علت اصابت جسم سخت به سرش جانش را از دست داده است.
 

 

در حالی که تحقیقات برای شناسایی هویت زن جوان ادامه داشت، یک هفته پس از کشف جسد، خانواده او با مراجعه به پلیس آگاهی، هویت مقتول به نام مونا ۳۵ ساله را شناسایی کردند.

 

 
مادر مقتول در بازجویی گفت: دخترم مونا به تنهایی در خانه اش در چهاردانگه زندگی می‌کرد. نمی‌دانم چه کسی دخترم را به قتل رسانده است اما دو روز قبل از قتل، برادر کوچکش رضا به خانه او رفته بود. پسر ۲۷ ساله ام اعتیاد شدیدی دارد و چند ماهی است به خانه نمی‌آید و در خیابان می‌خوابد.
 

 

با اظهارات مادر مقتول در حالی که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری پسر جوان به‌عنوان تنها مظنون جنایت آغاز شده بود، رضا روز شنبه با معرفی خود به پلیس آگاهی تسلیم شد.

 

 
با انتقال پسر ۲۷ ساله به دادسرای امور جنایی تحقیقات از او آغاز شد. رضا با انکار قتل خواهرش گفت: مونا بعد از طلاق از همسرش اعتیاد شدیدی به شیشه پیدا کرد. در این مدت او با افراد زیادی در ارتباط بود. چند روز قبل از این که خواهرم به قتل برسد من به خانه‌اش رفتم و دو روز آنجا بودم. در این مدت خواهرم شیشه مصرف می‌کرد و مدعی بود داعش به خانه اش حمله کرده است.

 

در مدتی که من آنجا بودم از او خواستم به من پول بدهد. مونا گفت پولی ندارد و به جایش تلفن همراهش را داد. من ساعتی قبل از قتل، از خانه اش خارج شدم و به مغازه دوستم در منطقه خلازیر رفتم و گوشی را به قیمت ۳۰ هزار تومان به او دادم.

 

 
مظنون اصلی قتل زن ۳۵ ساله اضافه کرد: در این مدت پسر جوانی که در تره بار کار می‌کرد دوبار به دیدن خواهرم آمد. من در این مدت در خیابان‌ها می‌خوابیدم که در تماس دامادمان متوجه شدم پلیس به‌دنبالم است و من هم خودم را معرفی کردم.

 

 
با انکار قتل توسط رضا، او با دستور محسن مدیرروستا بازپرس شعبه ششم دادسرای امورجنایی برای تحقیقات بیشتر بازداشت شد و در اختیار کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی قرار گرفت./جام جم