دکتر یوسنی صبح امروز اعلام کرد که تغییری در تائید صلاحیت شدگان مازندران روی نداد و این در صورتی است که وزارت کشور از تائید صلاحیت 38 نفر جدید خبر می دهد

یونسی انتخابات مازندران تائید صلاحیت ها مازندران

 

 

به گزارش شرق پرس پس از اینکه چند مقام مسئول روز گذشته اظهار نظرهایی درباره تائید صلاحیت های جدید داشتند و اعلام کرده بودند که ۳۸ نفر جدید با صلاحدید شورای نگهبان به رقابتهای انتخاباتی بازگشتند, صبح امروز نیز امیری سخنگوی وزارت کشور این خبر را تائید کرد و گفت امروز لیست این افراد به فرمانداری های ارسال می شود.

 

البته یکی از منابع خبری روز گذشته از تائید صلاحیت شجاعی کیاسری در حوزه ساری و میاندورود و همینطور رحمانی خلیلی در حوزه گلوگاه بهشهر نکا خبر داده بود و مدعی شد که نام این ۲ کاندید در لیست ۳۸ نفره قرار دارد.

 

اما از سوی دیگر دکتر یونسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ساعاتی پیش در جمع خبرنگاران از بی تغییر ماندن تائید صلاحیت شدگان مازندران خبر داد و گفت: بر اساس اعلام وزارت کشور هیچ فرد جدیدی از مازندران در آخرین فرصت اعتراضی ، تائید صلاحیت نگرفته است.

وی گفت : طبق قانون یک نفر از نامزدهای رد صلاحیت شده در استان مازندران حق اعتراض داشت و در زمان مقرر اعتراض کرد ولی صلاحیتش تائید نشد.

 

حال باید منتظر باشیم تا مشخص شود که آیا معاون سیاسی امنیتی با توجه به لیست تائید صلاحیت جدید ۳۸ نفره خبر از بی تغییر ماندن تائیدصلاحیت شدگان را داد یا اینکه اساسا ایشان از این خبر مطلع نبودند.