شخصی که اقدام به کلاهبرداری از طریق بازی آنلاین در فضای مجازی کرده بود توسط ماموران پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار 200 میلیونی بازیهای مجازی در مازندران

 

 

به گزارش شرق پرس حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان استان با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس گفت که چندی است که بنده از طریق یکی از دوستانم با سایتی آشنا شدم که بازی تخته نرد را به صورت آنلاین ارائه می دهد و در مدتی که در این سایت فعالیت می کردیم مبالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال به علت شرکت در بازی آنلاین از دست دادم از این رو تقاضای رسیدگی به پرونده را داشته است.

 

 

وی افزود: پس از اخذ مرجوعه قضایی بلافاصله مراتب در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت و با بررسی های تخصصی صورت گرفته مشخص شد که تمامی پرداخت ها به صورت آنلاین بوده است و سرانجام با بررسی های فنی بیشتر بر روی وب سایت مورد نظر و درگاه های پرداخت، مالک اصلی وب سایت شناسایی شد.

 

 

محمدنژاد گفت: پس از شناسایی متهم، کارآگاهان این پلیس با هماهنگی مقام قضایی متهم را به این پلیس احضار که در تحقیقات اولیه ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان کرد “مدتی است که با طراحی وب‌سایتی بازی تخته نرد را در فضای مجازی به صورت آنلاین به کاربران اینترنت ارائه داده ام تا از این راه کسب درآمد کنم” از این رو پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

 

 

به گزارش ایسنا, رئیس پلیس فتا مازندران در پایان هشدار داد:  قمار بازی اینترنتی یکی از مسائلی است که بسیار رواج پیدا کرده است و مردم باید مراقب کلاهبرداری از این طریق باشند.