متخصصان این بیمارستان دلایل مختلفی از قبیل کمبود آب مصرفی و کم تحرکی این مرد را عامل 420 سنگ کلیه موجود در کلیه ی این مرد دانستند

 

شرق پرس: این پدیده نادر تاکنون در هیچ کجای دنیا اتفاق نیفتاده است و وجود ۴۲۰ سنگ کلیه در کلیه یک مرد واقعا نادر و باورنکردنی است.

 

 سنگ کلیه در داخل کلیه یک مرد چینی به قدری زیاد بود که ثبت رکورد کرد. یک مرد چینی در کلیه اش ۴۲۰ عدد سنگ داشته است که جراحان موفق به خارج کردن تمام انها شدند. به گزارش ایران ناز یک مرد ۵۵ ساله ی چینی جراحان را شگفت زده کرد.

 

 

وجود 420 سنگ در کلیه مرد چینی+تصاویر 

 

این مرد که ماه قبل به دلیل درد شدید به دکتر مراجعه کرده بود در بیمارستان زیجانگ چین بستری شد و بعد از آزامایشات و عکسبرداری ها تشخصی سنگ کلیه برای درد او داده شد.

 

وجود 420 سنگ در کلیه مرد چینی+تصاویر

 

پزشک او می گوید: در زمان جراحی تیم پزشکان حاضر در اتاق عمل همه ابتدا متعجب بودند و جالب است که بعد از رسیدن تعداد سنگ کلیه ها به بیشتر از ۱۰۰ کم کم از تعجب موضوع خنده دار شد تنها به خاطر اینکه چگونه یک کلیه می تواند این همه سنگ تولید کند.

 

 

متخصصان این بیمارستان دلایل مختلفی از قبیل کمبود آب مصرفی و کم تحرکی این مرد را عامل ۴۲۰ سنگ کلیه موجود در کلیه ی این مرد دانستند./ایران ناز